חדשות הארץמבזקים

יתומי צה"ל יצאו להפגין ודורשים: "הגיע הזמן שתתחילו לדאוג גם לנו. כי אנחנו לא נוותר"

אתמול (ראשון), יצאו להפגין יתומי צה"ל הבוגרים עבור הכרה בזכויותיהם בגשר המיתרים בירושלים. לאורך השנים נזנחו היתומים הבוגרים מאחור והם אינם זכאים למעמד שווה במשפחת השכול. עם השנים נוצרו פערים משמעותיים בתגמול והשירותים להם זכאים היתומים הבוגרים. לכן, הם החליטו לקום ולדרוש בהכרה בזכויותיהם מהמדינה שלקחה את אביהם בטרם עת. החוסר משמעותי, משפיע על מסלול חייהם ונוכח באופן יום יומי- 365 ימים בשנה.

דורון קניגסבוך, יתום צה"ל מרעננה אמר בהפגנה: "הייתי בן 4 כשאבא שלי נהרג במלחמת ששת הימים. אני ילד אבוד מגיל 4 ועדיין כשאני פונה למדינה ומבקש הכרה בכך שאני חלק ממשפחה שכולה לא עושים בשבילי אפילו את המעט הזה. הגיע הזמן שתתחילו לדאוג גם לנו. כי אנחנו לא נוותר".

תמי שלח, יו"ר ארגון אלמנות ויתומי צה"ל אמרה: "שנים שהמדינה מתעלמת מההכרה בזכויותיהם של היתומים הבוגרים, והגיע הזמן שתפקח את ענייה כלפי ילדיו של מי שהקריב את חייו למען המדינה. האובדן אותו חווים היתומים הוא לא שונה מכל אובדן במשפחת השכול. ההתבגרות ללא דמות אב או אם היא מצלקת ומשפיעה לאורך כל חייו של היתום, לכן חשוב שקולם ישמע והם יקבלו את ההכרה לה הם זכאים מהמדינה. אנחנו ארגון אלמנות ויתומי צה"ל, נאבקים יחד איתם בכל החזיתות עד שיקבלו את ההכרה לה הם ראויים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
הפגנה - יתומי צה"ל - משפחות שכולות
צילום: ארגון אלמנות ויתומי צה"ל

2 תגובות

  1. למה לא יצאתם להפגין כשלפיד ובנט היו? אהההה אז קיבלתם משהו והיום לקחו לכם נכון?

  2. למה לא יצאתם להפגין כשלפיד ובנט היו? אהההה אז קיבלתם משהו והיום לקחו לכם נכון?

Back to top button