מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום מזעזע: בן 34 ביצע מעשה סדום באישה בביתה ושדד אותה

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה לאחרונה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום כנגד מהדי בראהמה (34) תושב העיר, בגין עבירות של רכוש ומין זאת לאחר ששדד וביצע מעשה סדום באישה בביתה, שדד אדם נוסף וכן התפרץ לבית ריק וגנב ממנו כסף וחפצים יקרי ערך.

מכתב האישום שהגישה עו"ד יובל קורן ויזל עולה כי בראהמה הגיע לביתה של אישה בשנות ה-30 לחיה, שאפשרה לנאשם להיכנס מתוך מחשבה שיקיימו מגע מיני בעד תשלום. לאחר ששתה משקה אלכוהולי שלף סכין יפנית והצמידה לגופה של האישה, תוך שהוא מאיים עליה ומצווה עליה למלא אחר דרישותיו, פקד עליה לתת לו את כל הכסף שיש ברשותה ונטל ממנה כסף מזומן ושלושה טלפונים ניידים. לאחר מכן ביצע בה בראהמה מעשי סדום ולאחריהם איים עליה "תזהרי לפתוח את הפה שלך ולצעוק כשאני הולך", תוך שהוא נמלט מהמקום. משם נסע בראהמה לשכונה אחרת בעיר, לאחר שאחד מתושבי המקום פתח לו את הדלת, נכנס בראהמה לדירתו כאשר הוא אוחז בסכין ומאיים "אם תצעק ולא תעשה מה שאני אומר לך, אני אפגע בך", הוליך את הדייר לחדרו ונטל ממנו כסף מזומן, טלפונים ניידים ושעוני יד. מספר שעות לאחר מכן, התפרץ לבראהמה לדירה שהייתה ריקה מאדם וגנב ממנה כסף מזומן ותכשיטים.

בבקשת המעצר שהוגשה במקביל ציינה עו"ד קורן ויזל: "במעשיו, נכנס המשיב לתוך ד' אמותיהם של המתלוננים, סגר אחריו את הדלת, ולמעשה הפך אותם לשבויים בתוך ביתם, ללא יכולת התנגדות, והכל כדי לספק את יצריו וכדי לגנוב מהם רכוש וכסף."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כתב האישום מייחס לבראהמה עבירות של מעשה סדום תוך איום בנשק קר, שוד מזוין, התפרצות לדירה וגניבה.

אילוסטרציה

6 תגובות

Back to top button