מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: נתפס עם כמות גדולה של סמים וניסה לשחד את השוטרים

במהלך פעילות מבצעית של שוטרי תחנת באקה אל-גרבייה בכפר ג'ת, הבחינו השוטרים באדם שהתנהגותו עוררה את חשדם ועיכבו אותו לבדיקה. במהלך הבדיקה, ניסה החשוד לשחד את השוטרים בכך שניסה להציע להם כסף ובכך לשחרר אותו.

בחיפוש על גופו ובכליו איתרו ותפסו השוטרים 745 גרם פרחי קנאביס, 504 גרם חשיש, 32.5 גרם כדורי קנאביס, 29.5 גרם הרואין ואלפי שקלים במזומן והם עצרו את החשוד שוהה בלתי חוקי בן 36 לחקירה בתחנת המשטרה שבסיומה נכלא.

בכוונת המשטרה להביאו לבית משפט השלום בחדרה בבקשה להארכת מעצרו. החקירה נמשכת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה

19 תגובות

  1. עם מערכת המשפט שקיימת בישראל מה יקבל סוחר הסמים ידוע מראש מה מעצר בית או עבודת שירות והעסק ימשיך לפעול כרגיל

  2. בסך הכול, הגיוני, הוא קורא בעיתון על שחיתויות שונות בקרב גורמים ממלכתיים, הוא קורא את הסקר על המדינות המושחתות בעולם (מקום 34 נדמה לי) ואז הוא עושה אחד ועוד אחד ומהמר שהשוטר ייקח שוחד וישחרר אותו. הבעיה היא שהוא נפל על השוטר שלא קורא…..

  3. בסך הכול, הגיוני, הוא קורא בעיתון על שחיתויות שונות בקרב גורמים ממלכתיים, הוא קורא את הסקר על המדינות המושחתות בעולם (מקום 34 נדמה לי) ואז הוא עושה אחד ועוד אחד ומהמר שהשוטר ייקח שוחד וישחרר אותו. הבעיה היא שהוא נפל על השוטר שלא קורא…..

  4. בסך הכול, הגיוני, הוא קורא בעיתון על שחיתויות שונות בקרב גורמים ממלכתיים, הוא קורא את הסקר על המדינות המושחתות בעולם (מקום 34 נדמה לי) ואז הוא עושה אחד ועוד אחד ומהמר שהשוטר ייקח שוחד וישחרר אותו. הבעיה היא שהוא נפל על השוטר שלא קורא…..

Back to top button