מבזקיםפוליטי / מדיני

"האחרון שיכול ללמד את ישראל דמוקרטיה מהי": ארדן עונה לבכיר מהאו"ם

נציב מועצת זכויות האדם של האו״ם פרסם היום (שלישי) הצהרה בדבר הרפורמה המשפטית של השר יריב לוין, אשר חוקיה הראשונים עברו הלילה במליאת הכנסת. בהצהרתו הביע הנציב חשש מהרפורמה והפציר בישראל לעצור אותה.

שגריר ישראל באו״ם, גלעד ארדן, בתגובה לדברי נציב מועצת זכויות האדם של האו״ם: "נציב מועצת ״זכויות האדם״ של האו״ם, שאחראי על אחד הגופים הכי מעוותים ואנטי מוסריים בעולם- הוא האחרון שיכול ללמד את ישראל דמוקרטיה מהי. לאמירתו אין שום תוקף, משפטי או מוסרי ואין לו זכות להתערב בענייניה הפנימיים של ישראל. מועצת זכויות האדם היא גוף שבו ישראל מופלית לרעה באופן קיצוני כבר שנים רבות, גוף בו מוקמות נגד ישראל ועדות חקירה אנטישמיות ושישראל מעולם לא הכירה בסמכותו המוסרית."

״אני מציע לנציב לעסוק בהגנה על זכויות האדם בסוריה, ברצח הנשים והמפגינים באיראן, ברדיפת הקהילה הגאה ברשות הפלשתינית וברשימה ארוכה של ארגוני טרור ועוולות קשות של משטרים אפלים מהם הוא והמועצה שלו מתעלמים דרך קבע, לפני שהוא מתערב ומטיף מוסר לדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון.״ הוסיף ארדן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר החוץ, אלי כהן אמר: "ההצהרה החד צדדית של מועצת הביטחון תוך ההתעלמות מהטרור הפלסטיני, מההסתה ומימון המחבלים ובני משפחותיהם על ידי הרשות הפלסטינית היא כתם על האו"ם שממשיך להיות מוטה וחד צדדי ובעקיפין נותן אור ירוק לארגוני הטרור הפלסטינים. ‏ישראל תמשיך לנקוט בכל האמצעים על מנת להגן על אזרחיה."

צילום: טוויטר

2 תגובות

Back to top button