חדשות הארץמבזקים

חברת ההייטק Melio מרחיבה את חופשת הלידה ביותר מחודש נוסף בתשלום

חברת הפינטק Melio, המספקת פלטפורמה לתשלומים בין עסקים קטנים, הודיעה היום (שלישי) שהחליטה להרחיב את תכנית חופשות הלידה וימי החופש בתשלום עבור 600 עובדיה בישראל ובחו"ל.
על פי המדיניות החדשה של החברה, מספר ימי חופשת הלידה בתשלום למטפל העיקרי בתינוק הוגדל מ-15 שבועות ל-20 שבועות. בנוסף, הוחלט להעלות את מספר ימי החופש בתשלום ל-22 ימים בשנה עבור כלל עובדי החברה.

כמו כן, עובדים שהם בני או בנות זוג של מטפל/ת עיקרי/ת בתינוק יהיו זכאים לקבל עד ארבעה שבועות של חופשה רצופה או בחלוקה למקטעים שכולה על חשבון החברה, זאת בנוסף לחופשת הלידה של המטפל/ת העיקרי/ת בתינוק.

לדברי שרון בכר, Chief People Officer במליו: "הגדלת ימי החופשה להורים טריים נועדה לאפשר להם לבלות פרק זמן גדול יותר עם משפחותיהם והתינוקות מתוך הבנה שמדובר באחד הרגעים המשמעותיים בחיי העובדים. אנחנו בחברה מכירים בחשיבות של חופשת הלידה בין אם מדובר ביולדת, בבן או בת זוגה, בהורים שנעזרו בפונדקאית או בהורים מאמצים. דווקא בתקופה של תנודות שוק בעולם ההייטק ואי וודאות רבה בחרנו לשנות ולשפר את התנאים הכי משמעותיים לעובדים שלנו. במליו לוקחים בחשבון את התרומה החשובה של העובדים לחברה בטווח הרחוק, ולכן בוחרים למשל לגייס נשים בהריון מתקדם, על אף שהן תצאנה לחופשת לידה בקרוב מאוד."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מליו הוקמה בשנת 2018 על ידי היזמים מתן בר, מנכ"ל החברה, אילן אטיאס, (CTO) וזיו פז. הפלטפורמה של מליו מאפשרת לעסקים קטנים ובינוניים בארה"ב להעביר תשלומים בזמן אמת, כדי שאלו יוכלו לשלם לספקים שלהם במהירות ולחסוך המתנה של ימי עסקים. הפלטפורמה גם מאפשרת ללקוחות לשלם באשראי, על מנת לסייע בתזרים המזומנים. החברה גייסה במספר סבבים סכום כולל של 506 מיליון דולר, על פי שווי חברה שהגיע ל-4 מיליארד דולר. מליו חוותה צמיחה חדה בתקופת הקורונה שהאיצה אימוץ של פתרונות דיגיטליים מתקדמים. מטה החברה ממוקם בניו יורק, עם משרדים נוספים בקולורדו שבמערב ארה״ב ומרכז מו״פ בתל אביב.

הרחבת חופשת הלידה
צילום: דנה תמרי

קרדיט: דנה תמרי

Back to top button