חדשות הארץמבזקים

חובשת מתנדבת במד"א הלכה לעולמה בטרם עת: "נתנה כתף לכל סובביה"

מגן דוד אדום הצהיר הערב (רביעי) כי הוא מרכין את ראשו על מותה המצער בטרם עת של חובשת רפואת חירום מתנדבת בתחנת מד"א רמת גן, ליאל שגב ז"ל, ילידת גבעתיים שנפטרה אתמול (שלישי) כשהיא בת 28 לאחר מאבק במחלה קשה. ליאל ז"ל הותירה אחריה הורים וארוס.

ליאל החלה את דרכה במגן דוד אדום בגיל 17 כנערה מתנדבת בתחנת רמת גן והייתה פעילה מאוד במשמרות באמבולנסים וניידות טיפול נמרץ ולקחה חלק גם בפעילויות הומניטריות רבות למען הקהילה. חבריה לתחנה מספרים על בחורה חייכנית, אופטימית ומלאת שמחת חיים.

מאיר זרגריאן מנהל תחנת מד"א ברמת גן: "ליאל ז"ל הייתה בחורה מקסימה ואופטימית שלא נתנה למחלה הקשה ממנה סבלה להגביל או לעצור אותה. היא תמיד עודדה את כולם ושימחה את כל מי שהיה בסביבתה. בימים אלה היא הייתה בעיצומם של לימודי סיעוד שבסופם הייתה אמורה לעבוד כאחות, ולהמשיך למעשה את הדברים הטובים שעשתה במד"א. אין ספק שליאל ז"ל היוותה דוגמה ברמה האישית, האנושית והמקצועית לכל המתנדבים שהיו סביבה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חיים דורי, מנהל מרחב ירקון במד"א: "ליאל ז"ל הייתה אהובה מאוד על כל אנשי התחנה. מתנדבת עם לב ענק שעטפה את כולם, ונתנה כתף לכל חבריה וסובביה. מעבר לאישיות המדהימה שלה, ליאל ז"ל הייתה מקצועית בתפקידה כחובשת רפואת חירום. כולנו כואבים את לכתה. מגן דוד אדום משתתף בצער המשפחה, יהי זכרה ברוך".

ליאל שגב ז"ל מתנדבת רפואת חירום
צילום: דוברות מד"א

268 תגובות

Back to top button