צרכנות

בחירת משרדים להשכרה במרכז במיקום וסביבה נוחים עבור עובדים ממגזרים וקבוצות אוכלוסייה שונות

קרדיט: רועי נגר, zuznadlan

מציאת שטח משרדי מתאים, נגיש ונוח היא אחת הפעולות החשובות ביותר עבור כל בית עסק המעוניין לייצר סביבת עבודה אטרקטיבית, להצליח למשוך עובדים מבוקשים ולהשאירם אצלו לאורך זמן. בפרט כאשר מדובר בעובדים ממגזרים שונים וקבוצות אוכלוסייה שונות ובעלי מנהגים וצרכים שונים, חשוב לבחור משרדים להשכרה בסביבה מתאימה, בה כולם ירגישו בנוח. רק כך ניתן להבטיח תנאים אופטימאליים לעבודה התקינה ולהתפתחות של בית העסק לאורך זמן.

מהם האתגרים שבמציאת משרדים להשכרה בתל אביב אשר יהיו לא רק אסתטיים ומרשימים אלא גם באמת נגישים, נוחים, מותאמים לצרכי החברה וחשוב מכל – מתאימים לכלל האוכלוסיות המועסקות בחברה, דוגמת עובדים מהמגזר הערבי או החרדי? כיצד מומלץ לפעול על מנת למצוא במהירות יחסית משרדים מתאימים במרכז, במיקום נגיש ובסביבה מזמינה בה כולם ירגישו בנוח?

השכרת משרדים בתל אביב והסביבה – אתגרים ודגשים עיקריים

קיימים לא מעט אתגרים בעת חיפוש נדל"ן עסקי לצורך השכרת משרדים בתל אביב וסביבתה – האזור המבוקש ביותר בישראל כמובן, כך שלא מספיק פשוט לחפש אחר מודעות וסוגים שונים של פרסום משרדים להשכרה באזור. צריך לפעול באופן אקטיבי, ולדרכי הפעולה המומלצות נגיע מיד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אחת הנקודות העיקריות שצריך לקחת לתשומת הלב כאשר מחפשים אחר נדל"ן משרדי או פונים לחברת תיווך משרדים להשכרה (או מכירה) היא מיקום ודרכי הגעה אפשריות – חשוב שהשטח המשרדי שאנחנו שוכרים יהיה ממוקם כך שניתן יהיה להגיע אליו בקלות באמצעות תחבורה ציבורית, כמו גם שיכלול חניה מספקת עבור עובדים המגיעים עם רכב (פתרון תחבורתי נפוץ עבור עובדים מהפריפריה).

קרדיט: רועי נגר, zuznadlan

עובדים מקבוצות אוכלוסייה מסוימות ומגזרים שונים משתמשים בעיקר בתחבורה ציבורית או הסעות מאורגנות, ומשרד הממוקם על עורק תחבורה ראשי כך שניתן להגיע אליו בקלות ובמהירות, מתאפיין ביתרון ברור עבור עובדים אלו לעומת שטחים משרדיים במרכז העיר – אזור אשר אינו נגיש במיוחד. בהקשר זה מומלץ לבחון משרדים באזורים כמו ציר יגאל אלון או מתחם שרונה – שני אזורים עם לא מעט אפשרויות של שטחי משרדים להשכרה, הממוקמים על כמה מעורקי התחבורה הראשיים (או במרחק ההליכה מהם).

כמו כן, חשוב שהשטח המשרדי ששוכרים יהיה מותאם לעובדים מכל המגזרים גם מבחינת שטחים אישיים. למשל – נרצה לוודא כי השטח המשרדי יחולק בצורה שתאפשר לארגן את שולחנות ותאי העבודה כך שלכל אחת ואחד יהיה מספיק מקום ופרטיות, כי תהיה לכולם גישה נוחה לשטחי המנוחה ולשטחים המשותפים וכי המטבחון לעובדים יהיה מספיק גדול, כך שניתן יהיה לארגן גם ארונות ייעודיים עבור עובדים עם צרכים מסוימים בהקשר זה, דוגמת שומרי כשרות.

למצוא את השטח המשרדי המושלם דרך חברת תיווך משרדים להשכרה

בין אם מדובר במענה לצרכים של כלל העובדים/ות והאוכלוסיות ובין אם רק במציאת שטח משרדי מתאים (ועוד לפני צרכים ודרישות ספציפיות) – מציאת נדל"ן משרדי להשכרה בתל אביב והסביבה עשוי להוות תהליך מאתגר במצב הנוכחי, בו הביקוש גבוה ביותר.

דרך הפעולה המומלצת עבור כל חברה המעוניינת למצוא שטח משרדי אטרקטיבי ומותאם לכלל העובדים, ולעשות זאת בזמן סביר ומהיר יחסית, היא לעבוד עם חברת תיווך משרדים בתל אביב – חברת תיווך משרדים להשכרה המתמחה ספציפית בתל אביב והסביבה, ובמתחמי העסקים הגדולים של גוש דן (דוגמת ציר יגאל אלון, מתחם שרונה, מתחם חסן ערפה, ציר מנחם בגין, מתחם רוטשילד, מתחם יד חרוצים ומתחם בית המשפט בתל אביב. מתחם הבורסה ברמת גן ומתחם בסר בבני ברק).

דוגמה מצוינת לכך היא חברת "zuz יועצי נדל"ן", אצלה תוכלו למצוא לא רק פרסום משרדים להשכרה מכל הסוגים הרלבנטיים אלא גם ליווי וסיוע מקצועי צמוד, עד למציאת השטח המשרדי המושלם, בפרט כזה המותאם לעובדים ממגוון אוכלוסיות שונות.

קרדיט: רועי נגר, zuznadlan

שווה בהחלט להשקיע בעבודה עם חברת תיווך משרדים בתל אביב (בעלת התמחות בנדל"ן עסקי, כאמור) – זה יחסוך לכם הרבה מאוד זמן יקר ערך, ויאפשר לכם למצוא נכסים אליהם לא תוכלו להגיע בעצמכם.

Back to top button