כלכלהמבזקים

שדרוג תעריפי השכר בעשרות אחוזים: נחתם הסכם קיבוצי לעובדי "ארקיע קליק"

ההסתדרות, הנהלת חברת "ארקיע קליק" וועד העובדי החברה חתמו היום (חמישי) במשרדי החברה על הסכם קיבוצי חדש. ההסכם משפר את שכרם ותנאי העסקתם של העובדים החדשים והוותיקים בחברה, ותוקפו עד סוף חודש מרץ 2025. חברת "ארקיע קליק" בה מועסקים כ-50 עובדים, הינה חברת בת של ארקיע, ומהווה את מוקד ההזמנות של חברת התעופה.

בין עיקרי ההסכם: תעריף השכר השעתי של נציגי המכירות יגדל בכ-17% לעובדים החדשים (עד שנתיים ותק), ובכ-30% לעובדים מעל לשנתיים ותק. כמו כן, חל שיפור בתנאים ואחוזי הזכאות של כלל העובדים לקרן השתלמות, וכן הועלו דמי האש"ל המשולמים לעובדים.

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, עו"ד אייל ידין בירך על חתימת ההסכם: "ההסכם מיטיב את תנאי העסקת העובדים, חדשים וותיקים כאחד. תודה לכל השותפים שהשתתפו בגיבוש ההסכם. ענף התעופה מתאושש משנים קשות, וההסתדרות תמשיך לחזק ולסייע לעובדים ולחברות התעופה להשתקם ולהמריא".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

את המשא ומתן על ההסכם ליוו: מנהלת חטיבת התעופה באיגוד עובדי התחבורה, עו"ד קרן קלפר; אחראית תחום רפורמות בלשכה המשפטית באגף לאיגוד מקצועי, עו"ד מירי מלכי; עו"ד יניב וייס מאגף הפנסיה; מנכ"ל ארקיע-אינטרנשיונל עוז ברלוביץ'; מנהל משאבי אנוש בארקיע מיקי אוזן; יו"ר ועד העובדים ליטל הרשקוביץ וחברי הוועד.

מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל, עוז ברלוביץ': "מדובר בהסכם מצוין לארקיע ולעובדי מערך ההזמנות של החברה, אשר מהווים את עוגן המכירות ושירות הלקוחות של החברה ולקוחותיה. אני מודה לוועד, לניצן בן ארי יו"ר ועד העובדים הארצי של ארקיע, ולחברי באיגוד החברה על הישג נוסף ומשמעותי ביחסי העבודה בארקיע".

מנהל משאבי אנוש בחברת ארקיע, מיקי אוזן: "ההסכם הוא פרי דיאלוג ושיתוף פעולה, כאשר ארקיע שמה בראש ובראשונה את טובת עובדי מרכז ההזמנות שלנו ומתוך מטרה לשדרג את תנאי העסקתם וכהוקרה לתרומתם לקידום החברה. אנו מודים לנציגות ועד ארקיע קליק אשר גילו הבנה, גמישות ושת"פ מהמעלה הראשונה, תוך דאגה אמיתית לעובדי מוקד ההזמנות ולחברה. אנו מודים לעו"ד קרן קלפר מההסתדרות ולעו"ד אורלי אבירם ממשרד פינברג, שליוותה את החברה במו"מ, על הגעה להסכם המבטא את יחסי העבודה הטובים בין ההנהלה ועובדי מוקד ההזמנות, ולשביעות רצון כל הצדדים".

יו"ר ועד העובדים של ארקיע קליק, ליטל הרשקוביץ: "זהו הסכם חסר תקדים לעובדי ארקיע ולאנשים שנמצאים בקו הראשון מול לקוחות החברה. עמלנו לילות כימים כדי לשפר את התנאים והזכויות אחרי שנים קשות של קורונה. בזכות עבודה קשה הצלחנו לעלות את שכר הבסיס, אש"ל וגם את קרן ההשתלמות. זהו הסכם המסמל שחר חדש המשפר את מעמדם ותחושת הביטחון של עובדי 'ארקיע קליק'. נמשיך לעבוד למען העובדים ורווחתם".

צילום: באדיבות ארקיע

Back to top button