חדשות הארץמבזקים

רץ בן 48 התמוטט במהלך המרתון בתל אביב: "מיד הגעתי אליו וזיהיתי שמדובר בדום לב"

משתתף מרתון playtika תל אביב כבן 48 חש ברע לפני זמן קצר (שישי) והתמוטט בשדרות רוקח סמוך לספורטק בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהיו פרוסים לאורך המסלול, העניקו לו במקום טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה שכללו שימוש במפעם (דפיברילטור) וכאשר ליבו של הרץ שב לפעום והוא חזר להכרה מלאה, פינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים איכילוב בעיר, במצב יציב.

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א, אביעד עמר שהגיע ראשון למקום סיפר: "כחלק מההערכות והפריסה הגדולה של מגן דוד אדום בשיתוף הפקת המרתון ועיריית תל אביב-יפו נפרסנו עם כוחות גדולים מאוד לכל אורך מסלול הריצה. ראיתי את הרץ שנעצר בצד הדרך והתמוטט. מיד הגעתי אליו וזיהיתי שמדובר בדום לב, התחלתי בביצוע פעולות החייאה וחיברתי מכשיר מפעם שנתן מכת חשמל. כעבור מספר רגעים בודדים הרץ החל להתעורר ושב להכרה מלאה. המשכנו את הבדיקות הרפואיות ואנחנו מפנים אותו להמשך טיפול בבי"ח איכילוב בעיר כשבמצבו יציב."

מד"א דן - מרתון - תל אביב
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
מד"א דן - מרתון - תל אביב
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

251 תגובות

  1. ראיתי את הגבר מתמוטט התחילו מיד לצעוק אם מישהוא יודע החאייה, במה אנשים הגיעו אחת היתה אחות ובחור חרדי שהיה באמצע ריצה הזדהה כפאראמדיק מהצלה בניו יורק והתחילו בהחאייה. אחרי זה הגיע החובש ממד״א אם הדיפיברילטור. מה שהיה מוזר שהשוטרים הרחיקו את הפאראמדיק ואמרו לו להמשיך אם הריצה הוא ביקש מהם להישאר לעזור עד שהפאראמדיק ממד״א יגיע. לא רוצה להגיד אפלייה וחוסר אדישות. אבל כעומד ומסתכל מהצד זה היה נורא. מישהו עם דום לב על הרצפה, מישהו מניו יורק מגיע לרוץ. מוכן לעצור, מוותר על יעד זמן ריצה. הכי מנוסה במקום וגרשו אותו ללא סיבה. אולי הפאות שלו מסכנות את הסביבה התל אביבית… אני התביישתי… הגזמנו!

  2. אנונימית אנונימית בטח את בוט..אבל חלאס לבלבל את השכל כולם יודעים שמאז הזריקה יש עליה מסיבית בדום לב וסרטן טורבו
    אי אפשר להסתיר את זה יותר .

  3. אנונימית אנונימית אנונימית יקרה. את קבעת שזה שטויות.עלילות וניחושים. חיסון חמישי כבר לקחת???

  4. רוני אבידרור מאיפה קבעת
    מה טתה מדבר שטויות
    אתה מכיר שאין לו בעיה אחרת ?
    עדיף שלא תרשום עלילות וניחושים ונבואות שאין להם בסיס

  5. תפסיקו לדבר באוויר ולנחש שהוא מחוסן
    חלאס
    אתם לא יודעים מה עבר הרפואי שלו

  6. Dina Shnaidman למה את סתם זורקת אשמה על החיסונים
    מה בדקת את העבר הרפואי של הבחור
    למה סתם לדבר 😖
    מאיפה את יודעת שהוא מחוסן

  7. יהלומה סבח מה הקשר? אנשים נפטרו מדום גם לפני הקורונה. אי אפשר לשייך כל דבר שקורה לחיסונים…החיסונים האלה הוציאו אותנו מהמגיפה הזאת אם לא איכפת לך…אם לא היו חיסונים אוי לנו מה היה קורה כאן….

  8. מתי עם ישראל יתעורר?? כשבכל בניין יהיה לפחות אחד שיחטוף דום לב 🥲🥲🥲

Back to top button