בידורמבזקים

הצל תוקף בחריפות את השחקן ליאור רז: "אתה לא רצוי כאן, יאללה ברה ברה" – צפו

השחקן והיוצר של הסדרה הפופולרית "פאודה", ליאור רז התארח אתמול (חמישי) בוועידת עיתון "ידיעות אחרונות", במהלכה מתח ביקורת על הרפורמה המשפטית והבהיר שאמנים רבים יעזבו את הארץ אם הרפורמה תעבור במתכונתה הנוכחית.

"הדמוקרטיה הישראלית נמצאת תחת סכנה. אני יכול להגיד באופן ודאי, במידה ומישהו יפגע ביצירתיות של כל אמן ממדינת ישראל, אנחנו נלך מפה. אנחנו לא נישאר פה ואנחנו לא ניתן ליצירה שלנו להיות בישראל אלא רק בארה"ב ובחו"ל, במקומות שכן מכבדים דמוקרטיה ומכבדים חופש ביטוי." אמר רז והוסיף, "זה לא ימין ושמאל. יש לי חברים ימניים שחושבים כמוני, יש לי חברים שמאלניים שחושבים כמוני, אנחנו נלחמים כרגע על דמותה של מדינת ישראל, על הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון".

בתגובה לדברים פרסם הפעיל החברתי יואב אליאסי ("הצל") תגובה תקיפה לרז וכתב בערוץ הטלגרם שלו: "מר ליאור רז מיישר קו עם השקרים של ה0מאל ומאיים לעזוב את ישראל אם יפגעו בדמוקרטיה, אז כרגיל לא נשארתי חייב ואני נותן לאפס את כל האמת בפנים הצבועות שלו.."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בסרטון שפרסם הצל, אמר לו: "תגיד לי מר ליאור רז, על מי אתה מאיים? אה? על מי אתה בא בפוזות שתעזוב כאן? תעזוב, אתה וחבריך לא רצויים פה. אתם לא מבינים את זה? על מי אתה מתנשא יא אפס? אתה תיקח את הדברים ותעבור לארה"ב הדמוקרטית? מי סופר אותך בכלל? אתה שחקן. מי אתה יא פשפש? על מי אתה מאיים? אתה והחברים המוסריים, הנאורים שלך, הדמוקרטים הגדולים שמבטלים 70 אחוז מהעם בגלל שהם החליטו שזה לא דמוקרטיה. על מי אתה בפוזה יא תומך BDS, כן כן אתה תומך BDS, אתה עושה נזק למדינה. אתה לא מייצג כלום. אתה מייצג רק את עצמך ואת הארנק שלך".

הצל המשיך לתקוף את רז והוסיף, "אל תעשה פוזות על אף אחד. אל תבוא בדאווינים, מי אתה? יא אפס? מי? פשוט לא ייאמן קח את הדברים שלך וטוס מכאן. במשך אלוהים יודע כמה זמן – טרור, אנשים נרצחים, ילדים נרצחים, מילה לא הוצאת מהפה שלך, פתאום אתה דמוקרט? פגיעה בדמוקרטיה? מי אתה יא אפס. קח את הדברים שלך, אתה והחברים הנאורים שלך, השחקנים שלך בשקל 40 ועופו מכאן, לכו לארצות הברית, לך לנטפליקס, לך לאיפה שאתה צריך, אל תהיה פה אתם לא רצויים. אפס זה מה שאתה. יאללה ברה ברה".

צילום: מתוך ערוץ הטלגרם של הצל / ועידת עיתון "ידיעות אחרונות"

30 תגובות

  1. Norel Farjun אני פחות בעד איומים משני הצדדים אז ככה שאני לא מצדד באף אחד מהם.. באיומים לא מתקדמים

  2. Yossi Siris "הוא כבר לא לוחם" מאוד משנה אני מבין
    אז מה אם הוא כבר לא לוחם?
    הוא לחם
    הוא הקריב
    הוא עשה עבור המדינה והעם בערך פי 100 מהבבון השני
    אז באיזו זכות הוא מתבהם ככה עליו?!

  3. ליאור אל תאיים אלינו בוא נראה היכן ואיזה מדינה יקבלו אותך למשחק.

  4. ליאור אל תאיים אלינו בוא נראה היכן ואיזה מדינה יקבלו אותך למשחק.

  5. חברים, מותר לו להעביר ביקורת על הרפורמה, כמו לכל אזרח. גם לצל יש כמובן את אותה הזכות בדיוק להביע את דעתו, אבל הסגנון, אוי הסגנון. מישהו מביע דאגה אמיתית מהמצב ו/או לא מסכים איתך- גמרנו, שיתאדה ולא משנה כמה הוא תרם לקולקטיב הישראלי. מה זה הדבר הזה? פשוט לא לעניין. ואפרופו "פאודה"- הסדרה הזו עושה לנו כבוד אדיר בעולם, לא רק בגלל שהיא טובה, אלא (בעיקר) כי היא מציגה את ישראל באור סופר מוסרי (ובצדק!).

  6. ליאוררז אתה זרע עמלק לך לך לעזה ברה ברה זבל תלץ כפרה על החיילים ועל עם ישראל אתה בושה בושה בושה

  7. בלי מילים מיותרות ובלי התפלספות יאללה צלם לנו איך אתה מפקיד ומוותר על ה ת.ז והאזרחות שלך במשרד הפנים ונחזיק ממך אחרת אתה יוצא חרטה ברטה וקשקשן .
    יאללה צא גבר ותעמוד במילה שלך !!

    או שאתה סתם קשקשנית !

    נסיעה טובה ליאור .

  8. Ori Goffer לאא כי אם ליאורנרז במאי סרטים זה נותן לו לגיטמציה להגיד מה בא לו . כל המאיימים למינהן לא נרגיש בחסרונכם

  9. רציתם ביבי קיבלתם זיבי כמה עלוב ואובססיבי אתה שפתחת עמוד על ביבי? יא מעפן

  10. רציתם ביבי קיבלתם זיבי לא שווה אפילו התייחסות, זה תמיד מי צועק חזק יותר ומי אלים יותר .

  11. ביביסט מצוי חסר מוח ותועלת מגרש יהודי יוצר שמביא כבוד למדינה.

  12. אף אחד לא מוחזק בכח במדינה
    כל אחד יכול לעזוב מ י שרוצה
    לא חייב לאיים אחרי שלקקת דבש מהמדינה

  13. אף אחד לא מוחזק בכח במדינה
    כל אחד יכול לעזוב מ י שרוצה
    לא חייב לאיים אחרי שלקקת דבש מהמדינה

  14. אף אחד לא מוחזק בכח במדינה
    כל אחד יכול לעזוב מ י שרוצה
    לא חייב לאיים אחרי שלקקת דבש מהמדינה

Back to top button