חדשות הארץמבזקים

הפיגוע סמוך לחווארה: שני נרצחים, התמונה המזעזעת מתבררת – "אירוע קשה מאוד"

מחבל פתח בירי לפני זמן קצר (ראשון) לעבר רכב עם לוחית רישוי צהובה (ישראלית) במחלף עינבוס סמוך לחווארה בשומרון. המחבל התנגש בהם ועל פי דיווחים, יצא מהרכב עם נשקו ופתח בירי לעבר שני יושבי הרכב. מצוד מתנהל אחר המחבל שככל הנראה שייך לתא הטרור "גוב האריות". בנוסף, קיימת אפשרות כי מדובר בשני מחבלים, כאשר אחד חיכה עם רכב מילוט למחבל שירה.

הפצועים, ככל הנראה יהודים תושבי המקום, הועברו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה על ידי כוחות רפואה של צה"ל. מותם נקבע כעבור זמן קצר על ידי הצוותים הרפואיים.

חובש רפואת חירום במד"א גיל ביסמוט סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את 2 הפצועים שוכבים בסמוך לרכב כשהם מחוסרי הכרה. יחד עם כוח רפואה של צה"ל הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח, הכנסנו אותם לניידות טיפול נמרץ צבאיות והם פונו לבית החולים כשמצבם קשה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון אמר בדרכו לזירת הפיגוע: "מדובר לצערנו, באירוע קשה מאוד, הממשלה חייבת לשנות את הפרדיגמה ולעבור ממגננה להתקפה, לא יכול להיות שבצהרי היום מרשים לעצמם מחבלים לירות באזרחים תמימים, עזות המצח של הטרור מוכיחה שאין הרתעה. יש לשנות את הוראות הפתיחה באש, להחזיר את המחסומים, ולפגוע באופן יזום בתשתית הטרור של הרשות הפלסטינית. עם ישראל ותושבי השומרון חזקים, לא נשבר אל מול הטרור הרצחני של הרשות הפלסטינית".

שר הביטחון, יואב גלנט מתעדכן באופן שוטף על פרטי הפיגוע שאירע לפני זמן קצר בכביש חווארה. השר גלנט יקיים בזמן הקרוב הערכת מצב עם ראשי מערכת הביטחון.

ארכיון. זירת הפיגוע בברקן. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button