חדשות הארץמבזקים

ראש המועצה שהיה עד לפיגוע: "זה היה נראה נורא, הירי היה מטווח אפס"

ראש המועצה המקומית בית אל, שי אלון, נכח באזור הפיגוע שאירע לפני זמן קצר (ראשון) סמוך לחווארה שבשומרון וסיפר כי: "הירי התרחש ממש מאחוריי. זה היה נראה נורא – הירי היה מטווח אפס. אתה מוקף מימין ומשמאל, אין אפשרות לצאת."

"לא ייתכן שמחבלים יכולים להחזיק נשק בכזו קלות ולירות בחופשיות מטווח אפס לאור יום. הפיגוע הנורא הזה מראה שוב כי יש חוסר משילות מוחלט ביהודה ושומרון והאיום על התושבים היהודים באזור הוא ממשי יותר מאי פעם. צריך להכניע את הטרור אחת ולתמיד, לצאת למלחמת חורמה כנגד מבקשי רעתנו ולהחזיר את הביטחון לתושבים כמו שהובטח לנו". הוסיף אלון.

השר ישראל כ״ץ וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני בתגובה על פיגוע הירי הרצחני בשומרון: "בזמן שבירדן מתקיימת פסגה כדי למנוע הידרדרות והסלמה בשטח, מחבל נתעב מבצע פיגוע ירי רצחני שגודע את חייהם של שני אזרחים ישראלים שנסעו ברכבם. אני שולח תנחומים למשפחות הנרצחים ומחזק את ידי כוחות הביטחון שפועלים כעת בשטח במטרה לשים ידם על המחבל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן מזירת הפיגוע: "פיגוע טרור קשה ביותר שני נרצחים , כל צוותי המועצה מטפלים במה שצריך לטפל. לצערנו, כאזור ספר זו לא הפעם הראשונה באירועים קשים כאלה. מידי שנה אנחנו מתריעים על אירועים קשים הללו ועל אוזלת היד מול הטרור הפלסטיני של המחבל אבו מאזן שמחבל, מסית ומשלח. ההתיישבות בשומרון חזקה גם מול האירועים הקשים, אנחנו חזקים ואנחנו נתגבר על הברברים מהרשות הפלסטינית. מהממשלה אני דורש תהפכו כבר את השולחן, אתם לא יכולים להמשיך במדיניות הממשלה הקודמת שהפקירה את הביטחון ולצפות לתוצאות אחרות מול אבו מאזן וחבר המחבלים שלו. אני דורש מראש הממשלה, שר הביטחון וכל השרים להחזיר את המשלחת משיחות הסרק בעקבה. די מ"מחוות ביטחוניות" כשהעם היהודי נשפך כאן בחווארה בירושלים ובכל מקום. צריך לצאת למבצע כנגד הטרור!"

ראש הממשלה בנימין נתניהו מקבל עדכונים שוטפים ממזכירו הצבאי, גלנט יקיים בקרוב הערכת מצב.

צילום: דוברות מועצת שומרון
חייל - לוחם - פעילות מבצעית - שכם
ארכיון. צילום: דובר צה"ל

Back to top button