בריאותמבזקים

בארגון המתנדבים יד שרה מתקדמים אל הבינה המלאכותית

ארגון המתנדבים המוביל בישראל – יד שרה, הודיע לפני זמן קצר (ראשון) שהוא הכריז על השקת מרכז המידע והשירות הדיגיטלי באמצעות תוכנת צ'אט-בוט מתקדמת, שפועלת בשיתוף חברת voicespin.

במסגרת השירות יוכלו הפונים לקבל 24/6 מידע ותמיכה על מגוון שירותי יד שרה, באופן מהיר, קל ונוח. המערכת החדשה מסונכרנת עם מלאי הציוד ב-123 סניפי יד שרה, כך שניתן יהיה לוודא שהפריט המבוקש נמצא בסניף, לפני ההגעה אליו. מוקד החירום הרפואי ולחצני המצוקה ימשיך לפעול 24/7.

המערכת כוללת סרטוני הדרכה ומידע על מגוון הציוד והשירותים של יד שרה, והכל נגיש באמצעות ממשק אינטואיטיבי וידידותי למשתמש.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המערכת תתן מענה ל-1.2 מיליון ישראלים שנעזרים מידי שנה ביד שרה, ותאפשר פניה וקבלת שירות במגוון פלטפורמות – אתר, ווטסאפ, מייל, פייסבוק ועוד.
באמצעות הצ'אט בוט ניתן יהיה לקבל מידע על יותר מ-30 שירותים שמספקת יד שרה. כך בין היתר הצ'אט יאפשר להירשם ולהתקין לחצן מצוקה בבית, להזמין ציוד לאשפוז בבית, להסתייע בשירותי השיקום, להזמין נסיעה ברכב נגיש, להוציא ספר עם תיעוד סיפור החיים ועוד..

מנכ"ל יד שרה, משה כהן: "יד שרה חותרת תמיד לעמוד בחזית הטכנולוגיה על מנת להביא את הפתרונות המתקדמים ביותר לטובת הנעזרים הרבים ולשפר כל העת את חווית השירות. בסיומו של פיילוט מוצלח שנמשך 10 שבועות, התברר שהשימוש בכלי הדיגיטלי קיצר את זמני ההמתנה, העלה את שביעות הרצון של הפונים והקטין דרמטית את מספר השיחות החוזרות. חשוב להדגיש שנמשיך לאפשר את קבלת השירות גם באמצעות נציג אנושי לטובת כל מי שיצטרך אותו".

מנכ"ל חברת וויספין, רומי אל עמי: "שיתוף פעולה נוסף בין פלטפורמת התקשורת וויספין ויד שרה. וויספין, כספקית טכנולוגיות תיקשורת עולמית, מספקת פתרונות ליד שרה כבר כ 10 שנים, בין השאר למוקדי המצוקה, למוקדי ההשאלה, השירות ועוד. לאחרונה פיתחה החברה פתרון המשלב צ'אטבוט ווצאפ, המבוסס על טכנולוגיית ai, המאפשר מענה מיידי בכל שעות היממה.
בנוסף הפיתוח מאפשר לתקשר עם נציג אנושי בצורה מהירה ויעילה . וויספין גאה לעבוד עם יד שרה ולשלב אתגרים מקצועיים עם ערכים של תרומה לקהילה".

צילום: יד שרה
ציוד לחולים של יד שרה
צילום: ארגון המתנדבים יד שרה

Back to top button