חדשות הארץמבזקים

הפרעות בחווארה: חשש מתבערה ופיגועים באיו"ש בעידוד חמאס

בעוד המהומות בחווארה מתגברות ועוד כוחות ביטחון עושים דרכם למקום גובר החשש מארועי פ"ע ברחבי האיו"ש לצד מהומות נרחבות. לפני זמן קצר (חמישי) הרמטכ"ל רב אלוף הרצי הלוי הגיע לחווארה ומקיים הערכת מצב בטחונית. גם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הודיע לפני קצר שהוא בדרכו לזירה.

דובר צה"ל מסר כי הרמטכ״ל הגיע הערב לזירת הפיגוע וקיים הערכת מצב ותחקיר ראשוני בנקודה. "בשעות האחרונות, התפתחו בשומרון הפרות סדר אלימות במספר מוקדים, אשר מטופלות על ידי צה"ל, מג"ב , כב"ה, מ"י ושאר כוחות הביטחון. הרמטכ״ל הנחה על תגבור כוחות נוסף לסיכול פיגועים ומניעת הפרות סדר, לצד חיזוק והגברת המאמצים ללכידת המחבלים".

חייל - לוחם - פעילות מבצעית - הפרות סדר - כפר ערבי
צילום: דובר צה"ל

החמאס פרסם שוב הודעת איום על ממשלת ישראל לצד קריאה לפלשתינים לצאת לרחבי הגדה המערבית ולהגן על תושבי חווארה. דובר חמאס עבד א-לטיף אל-קאנוע מאיים: "רצועת עזה נמצאת במצב של זעם ורתיחה על מה שקורה בחווארה. לא נאפשר לממשלה הפשיסטית הזו להפריד בין הזירות הפלסטיניות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עם לא די בכך גם גדודי חללי אל-אקצא הודיע: "מכריזים על מצב של התגייסות כללית דחופה. קוראים לפגוע באויב הציוני ולהתעמת עם המתנחלים – למען ניצחון לעמנו בחווארה".

ברחבי איו"ש נרשמו בדקות האחרונות מספר ארועים, חלק מהם: יידו אבנים מרכב חולף לעבר רכב ישראלי באזור תורמוס עיא צפונית מזרחית לרמאללה. במקום פצועה קל שלא נזקקה לטיפול. זריקת אבנים לעבר אוטובוס בכביש גוש עציון חברון בין בית אומר לצומת כרמי צור. לא דווח על נפגעים. ירי זיקוקים לעבר מחסום מ"פ שועפט, ידוי אבנים לעבר רכב בכניסה לתחנת דלק קדומים. פצוע קל במקום.

6 תגובות

  1. יש חלוקת עבודה בין חמס עזה לשטחים, עזה שומרת כביכול על שקט, כדי לאפשר יציאת עשרות אלפים לעבודה בישראל, ודואגת שהמחבלים מהשטחים יעשו פיגועים והיא מהללת ומשבחת אותם.

  2. יש חלוקת עבודה בין חמס עזה לשטחים, עזה שומרת כביכול על שקט, כדי לאפשר יציאת עשרות אלפים לעבודה בישראל, ודואגת שהמחבלים מהשטחים יעשו פיגועים והיא מהללת ומשבחת אותם.

  3. לא מבין את הדבר הזה שכל פעם אומרים החשש,הדאגה,למה לא לתת להם לחיות בחשש ,בפחד,ובדאגה,שהם יפחדו.אנחנו צריכים להשתמש בכל הכח כדי ללכוד את האחראים לרצח הזה.

  4. לא מבין את הדבר הזה שכל פעם אומרים החשש,הדאגה,למה לא לתת להם לחיות בחשש ,בפחד,ובדאגה,שהם יפחדו.אנחנו צריכים להשתמש בכל הכח כדי ללכוד את האחראים לרצח הזה.

  5. לא מבין את הדבר הזה שכל פעם אומרים החשש,הדאגה,למה לא לתת להם לחיות בחשש ,בפחד,ובדאגה,שהם יפחדו.אנחנו צריכים להשתמש בכל הכח כדי ללכוד את האחראים לרצח הזה.

Back to top button