מבזקיםפוליטי / מדיני

לפיד תוקף בחריפות: "הלכו בתהלוכות ושרו "שיישרף לכם הכפר" – אז עכשיו הם שרפו כפר"

ראש האופוזיציה ויו״ר יש עתיד, יאיר לפיד, נשא היום (שני) דברים בפתח ישיבת הסיעה השבועית. בדבריו התייחס לפיד לפיגוע הרצחני שאירע אתמול בחווארה ולאירועים שאירעו בכפר עצמו במהלך הלילה.

בפתח דבריו אמר לפיד: "ראשית אני רוצה לשלוח מכאן את תנחומי למשפחת יניב, על הרצח הנורא של שני האחים הצעירים, הלל ויגל. זהו חור ענק שנפער בלבה של מדינת ישראל. יהי זכרם ברוך. המחבלים שביצעו את הרצח לא יינקו. מערכת הבטחון תחפש אותם, תמצא אותם, ותפעל מולם בנחישות וללא היסוס. עשינו זאת בעבר, נעשה את זה גם הפעם. מה שמפריע לכוחות הבטחון לפעול הוא מה שקרה הלילה בחווארה."

"נתניהו והליכוד הקימו ממשלה עם אנשים שהלכו בתהלוכות ושרו "שיישרף לכם הכפר", אז עכשיו האנשים האלה שרפו כפר. במקום שכוחות הבטחון ירדפו אחרי הרוצחים של הלל ויגל, הם צריכים להתעסק עם טרור יהודי. ראש הממשלה קרא "אנרכיסטים" לאנשים שהדליקו אבוקה על כביש בתל אביב בלי לסכן אף אחד. איך בדיוק הוא קורא למאות טרוריסטים יהודים ששורפים כפר שבו חיים נשים וילדים וזקנים ויורים לעבר עיתונאים שממלאים את תפקידם?" הוסיף לפיד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמר לפיד: "מה שקרה בלילה זו אנרכיה גמורה. האנרכיה הזו נוצרת כי בממשלה הזו לכל אחד יש מדיניות משלו. לבן גביר, שר הטיקטוק והפיתות, יש מדיניות אחת, לסמוטריץ', הזרוע המדינית של נערי הגבעות, יש מדיניות שניה, לגלנט יש מדיניות שלישית ונתניהו חלש ולא מצליח להעמיד אותם במקום. חודשיים אחרי הקמת ממשלת הימין על מלא, היקף הפיגועים הולך וגדל, המחבלים מרימים ראש, הצבא מבולבל ולא מבין את שרשרת הפיקוד. ממשלת ישראל – איבדתם שליטה. לא מנעתם פיגועים, אתם לא מצליחים לעצור את הטרור, אתם כשלון בטחוני."

לסיום, תקף לפיד: "מעולם לא הייתה בישראל קואליציה שבה נתנו גיבוי לטרור במקום לכוחות הבטחון. אם הם לא יטפלו ביד קשה בטרוריסטים היהודים מחווארה, אין בטחון ואין יותר שלטון חוק במדינת ישראל. בכל תולדות מדינת ישראל לא הייתה ממשלה שזרעה כל כך הרבה כאוס, מהומה וכשלון תוך פחות מחודשיים. מרסקים את הבטחון, מרסקים את הכלכלה, מרסקים את הדמוקרטיה, מרסקים את עצם הרעיון שאנחנו עם אחד."

יאיר לפיד
ארכיון. צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ'

30 תגובות

  1. תודה על מה שעשית בשבילי! בעלי הפסיק למלא מסמכי גירושין לאחר שיצרתי איתך קשר כדי לעזור לי להפסיק להתגרש מבעלי ועכשיו המצב הרבה יותר טוב עכשיו. כפי שאמרת כל תהליך הקשור לגירושין בוטל והאישה המרושעת שגורמת לבעיות בנישואים שלי נבעטה מבעלי ועכשיו אנחנו מאושרים יחד, אם יש לך בעיה כלשהי בזוגיות או בנישואין או כל בעיה אחרת הודעה ד"ר דרה מטיל הכישוף כי הוא ד"ר נהדר ולעולם לא תצטער.
    הווטסאפ אותו באמצעות המספר הזה (2347047708305+)
    אתה יכול לשלוח לו הודעה דרך העמוד
    תודה דר
    👇👇👇 https://www.facebook.com/Dr-Dara-the-spell-caster-106296691360220/

  2. יהיר לפיד נבער מדעת פשוט כך אדם חכם אמר שראש ממשלה אמור להיות עם השכלה וצר לי אתה נטול השכלה לחלוטין מעריך אותך כטיפש

  3. לפידוס לך תחפש את עצמך באין כניסה אולי תמצא חתיכת סתום מחרחר מלחמות

  4. חתיכת מפגר,על זה כואב לך ששרו שישרף להם הכפר? מטומטם שכמוך.ושלנו מתים אנשים על זה לא כואב לך? מהה מהה כואב לך,על הכפר שלהם? לאא לאא כואב לי עליהם,כואב לי על דם יהודי שנישפך,על אחים שלי שמידיי יום ניפגעים וקוברים את משפחותיהם על זה כואב לי.כל הכפר שלהם לא שווה ציפורן של יהודי שנפגע.

  5. חצוף וחלול נהרגו לנו שני ילדים
    מדוע אתה לא מגנה פיגוע זה אדם רע

  6. חצוף וחלול נהרגו לנו שני ילדים
    מדוע אתה לא מגנה פיגוע זה אדם רע

  7. עדיף שיישרף להם הכפר מאשר שאתה תשרוף לנו את העם והמדינה! פירומן!

  8. חלול עלוב סתום מפגר במקום לבכות על ילדים יהודים שנרצחו אתה בוכה על רכוש שנשרף🤮🤮🤮🤮🤮🤮

  9. חלול עלוב סתום מפגר במקום לבכות על ילדים יהודים שנרצחו אתה בוכה על רכוש שנשרף🤮🤮🤮🤮🤮🤮

  10. חלול עלוב סתום מפגר במקום לבכות על ילדים יהודים שנרצחו אתה בוכה על רכוש שנשרף🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Back to top button