מבזקיםפוליטי / מדיני

שגריר ישראל לאו"ם נגד מועצת הבטחון: "כמו בובות על חוט"

שגריר ישראל לאו״ם, גלעד ארדן, הגיב הערב (שני) להתכנסות הצפויה של מועצת הביטחון של האו"ם מחר בעקבות אירועי ההצתות בחווארה. כזכור, האירועים הגיעו לאחר הפיגוע הרצחני, בו נרצחו האחים הלל ויגל יניב ז"ל.

מדברי השגריר ארדן: ״מועצת הביטחון ממשיכה להתעלם מפיגועי הטרור הרצחניים ומההסתה הפלשתינית. חברות המועצה עוצמות עיניהן אל מול טרור יום יומי ובלתי פוסק הגובה את חייהם של ישראלים חפים מפשע ועוסקות באופן אובססיבי כמו בובות על חוט, רק בדרישות הפלשתינים."

"אני אמשיך להיאבק ולהציג בפרצופם את האמת על רשות הטרור הפלשתינית ועל תרבות השנאה והרצח של שכנינו. כמה ישראלים עוד צריכים להירצח על ידי מחבלים מתועבים כדי שמועצת הביטחון תקיים דיון על הטרור וההסתה הפלשתינית?." הוסיף ארדן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
השגריר גלעד ארדן. צילום: דוברות משלחת ישראל לאו״ם

4 תגובות

  1. תודה על מה שעשית בשבילי! בעלי הפסיק למלא מסמכי גירושין לאחר שיצרתי איתך קשר כדי לעזור לי להפסיק להתגרש מבעלי ועכשיו המצב הרבה יותר טוב עכשיו. כפי שאמרת כל תהליך הקשור לגירושין בוטל והאישה המרושעת שגורמת לבעיות בנישואים שלי נבעטה מבעלי ועכשיו אנחנו מאושרים יחד, אם יש לך בעיה כלשהי בזוגיות או בנישואין או כל בעיה אחרת הודעה ד"ר דרה מטיל הכישוף כי הוא ד"ר נהדר ולעולם לא תצטער.
    הווטסאפ אותו באמצעות המספר הזה (2347047708305+)
    אתה יכול לשלוח לו הודעה דרך העמוד
    תודה דר
    👇👇👇 https://www.facebook.com/Dr-Dara-the-spell-caster-106296691360220/

  2. תודה על מה שעשית בשבילי! בעלי הפסיק למלא מסמכי גירושין לאחר שיצרתי איתך קשר כדי לעזור לי להפסיק להתגרש מבעלי ועכשיו המצב הרבה יותר טוב עכשיו. כפי שאמרת כל תהליך הקשור לגירושין בוטל והאישה המרושעת שגורמת לבעיות בנישואים שלי נבעטה מבעלי ועכשיו אנחנו מאושרים יחד, אם יש לך בעיה כלשהי בזוגיות או בנישואין או כל בעיה אחרת הודעה ד"ר דרה מטיל הכישוף כי הוא ד"ר נהדר ולעולם לא תצטער.
    הווטסאפ אותו באמצעות המספר הזה (2347047708305+)
    אתה יכול לשלוח לו הודעה דרך העמוד
    תודה דר
    👇👇👇 https://www.facebook.com/Dr-Dara-the-spell-caster-106296691360220/

Back to top button