חדשות הארץמבזקים

מ״מ שר הפנים: מחבל הצפוי להשתחרר בקרוב מהכלא – יורחק מאזור הפיגוע

מ״מ שר הפנים, חה"כ מיכאל מלכיאלי ממפלגת ש"ס, הודיע הבוקר (שני) למחבל מוניר רג׳בי, כי הוא שוקל להרחיקו מהעיר חיפה וסביבתה. בשנת 2003, היה רג׳בי שותף מרכזי בפיגוע בקו 37 בחיפה, בו נהרגו 17 בני אדם, מתוכם 9 תלמידים.

רג׳בי צפוי להשתחרר ביום ראשון הקרוב. במהלך תקדימי ובמענה לבקשת משפחות ההרוגים והנפגעים, הועבר היום לידו מכתב, בו הובהר לו כי נשקלת הטלת הגבלה גיאוגרפית לפיה ייאסר עליו להגיע לעיר חיפה.

לפני כשלוש שנים וחצי, ביטל שר הפנים דאז, אריה דרעי, את מעמד הקבע שבידו והחליפו במעמד של תושב ארעי. ההחלטה מהבוקר מהווה המשך ישיר למדיניות זו. במהלך שהובילה הלשכה המשפטית ברשות האוכלוסין וההגירה, הוחלט לבחון את ההגבלה הגיאוגרפית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אילוסטרציה. צילום: דוברות שב"ס

5 תגובות

  1. תודה על מה שעשית בשבילי! בעלי הפסיק למלא מסמכי גירושין לאחר שיצרתי איתך קשר כדי לעזור לי להפסיק להתגרש מבעלי ועכשיו המצב הרבה יותר טוב עכשיו. כפי שאמרת כל תהליך הקשור לגירושין בוטל והאישה המרושעת שגורמת לבעיות בנישואים שלי נבעטה מבעלי ועכשיו אנחנו מאושרים יחד, אם יש לך בעיה כלשהי בזוגיות או בנישואין או כל בעיה אחרת הודעה ד"ר דרה מטיל הכישוף כי הוא ד"ר נהדר ולעולם לא תצטער.
    הווטסאפ אותו באמצעות המספר הזה (2347047708305+)
    אתה יכול לשלוח לו הודעה דרך העמוד
    תודה דר
    👇👇👇 https://www.facebook.com/Dr-Dara-the-spell-caster-106296691360220/

Back to top button