מבזקיםפוליטי / מדיני

פרלמנטרים מגיאורגיה ביקרו באשקלון: "נשמח לקיים אתכם כל שיתוף פעולה"

משלחת פרלמנטרים גיאורגיים ביקרה השבוע בעיריית אשקלון והביעה נכונות לקיום שיתופי פעולה. בין חברי המשלחת נכח גם יורגי קובדזה, ששימש בעבר כסגן שר האנרגיה וראש עיריית צחינוואלי, עיר שבה קהילה יהודית ענפה מאוד.

ראש העיר, תומר גלאם, קידם בברכה את ביקור המשלחת ואמר: "אני מודה לכם על כל הפעילות והעשייה שלכם למען יהודי גיאורגיה ונשמח לקיים אתכם כל שיתוף פעולה".

בפגישה נכחו גם חברי המועצה בעלי השורשים הגיאורגים, יעקב חוטבלי ודוד בן אברהם שהיה אמון על קיום את המפגש. כמו כן נכחו חברי משלחת גיאורגיה: סימון צקאידזה, דוד טקשלשוילי, גלה טקשלשוילי, מיכאל צ׳יקבאשוילי, ונציגי הקהילה הגיאורגית בעיר: איציק לב ארי ושלום לב שסיפר כי בעת כהונתו של קובדזה כראש עיריית צחינוואלי, הוא נחשב למי שעמד לצד הקהילה היהודית ודאג לכל צרכיהם. כיום עומד קובדזה בראש מחלקה במשרד האנרגיה הגיאורגי שמטפל בנושאי אנרגיה בין מדינות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נציגי המשלחת מגיאורגיה הודו לראש העיר, תומר גלאם ואמרו כי הם התרשמו מאוד מהעיר ומההתפתחות שלה. עד אמרו חברי המשלחת כי הם ישמחו לקדם שיתופי פעולה בין הערים. על פי הערכות גרים באשקלון כעשרת אלפים תושבים יוצאי גיאורגיה, חלקם מהעיר צחינוואלי.

צילום: סיון מטודי
צילום: סיון מטודי

Back to top button