מבזקיםמשפטי/פלילי

גבר ואישה נעצרו בחשד שתקפו מאבטחים במרכז הרפואי לגליל בנהריה

המשטרה פתחה בחקירה אתמול (שני), עם קבלת דיווח בדבר תקיפת מאבטחים במרכז הרפואי לגליל בנהריה. מהחקירה עולה כי החשודים, בני זוג תושבי כפר יאסיף (30,37) תקפו מאבטחים במרכז הרפואי במהלך קטטה שהתפתחה במקום בין שתי משפחות, כאשר המאבטחים לא נזקקו לטיפול רפואי.

בתוך כך, שוטרי תחנת נהריה שהוזעקו למקום עצרו את השניים לחקירה בתחנת משטרת זבולון. בכוונת המשטרה לבקש הבוקר להאריך את מעצרם של החשודים, בבית המשפט השלום בקריות.

עצור - מעצר - חשוד - אזיקים
אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

10 תגובות

  1. תודה על מה שעשית בשבילי! בעלי הפסיק למלא מסמכי גירושין לאחר שיצרתי איתך קשר כדי לעזור לי להפסיק להתגרש מבעלי ועכשיו המצב הרבה יותר טוב עכשיו. כפי שאמרת כל תהליך הקשור לגירושין בוטל והאישה המרושעת שגורמת לבעיות בנישואים שלי נבעטה מבעלי ועכשיו אנחנו מאושרים יחד, אם יש לך בעיה כלשהי בזוגיות או בנישואין או כל בעיה אחרת הודעה ד"ר דרה מטיל הכישוף כי הוא ד"ר נהדר ולעולם לא תצטער.
    הווטסאפ אותו באמצעות המספר הזה (2347047708305+)
    אתה יכול לשלוח לו הודעה דרך העמוד
    תודה דר
    👇👇👇 https://www.facebook.com/Dr-Dara-the-spell-caster-106296691360220/

  2. Andrey Pavlovsky לצערי אתה צודק. מציאות רעה שצריך לתקן שהאלימים יהיו בכלא ויהיה ביטחון לאנשים הטובים.

  3. אלימות נוראית של ערבים במרחב הציבורי (בתוך הידיעה רשום שהאלימים "בני זוג תושבי כפר יאסיף בקטטה שהתפתחה במקום בין שתי משפחות). מקווה שתהיה חקירה נכונה ומהירה ושהאלימים יהיו בכלא לעשרות שנים. די סלחנות לאלימות.

  4. אלימות נוראית של ערבים במרחב הציבורי (בתוך הידיעה רשום שהאלימים "בני זוג תושבי כפר יאסיף בקטטה שהתפתחה במקום בין שתי משפחות). מקווה שתהיה חקירה נכונה ומהירה ושהאלימים יהיו בכלא לעשרות שנים. די סלחנות לאלימות.

  5. אלימות נוראית של ערבים במרחב הציבורי (בתוך הידיעה רשום שהאלימים "בני זוג תושבי כפר יאסיף בקטטה שהתפתחה במקום בין שתי משפחות). מקווה שתהיה חקירה נכונה ומהירה ושהאלימים יהיו בכלא לעשרות שנים. די סלחנות לאלימות.

  6. אלימות נוראית של ערבים במרחב הציבורי (בתוך הידיעה רשום שהאלימים "בני זוג תושבי כפר יאסיף בקטטה שהתפתחה במקום בין שתי משפחות). מקווה שתהיה חקירה נכונה ומהירה ושהאלימים יהיו בכלא לעשרות שנים. די סלחנות לאלימות.

Back to top button