חדשות הארץמבזקים

אסון בירושלים: נקבע מותו של הפצוע מפיצוץ בלון הגז

שלושה בני אדם נפצעו לפני זמן קצר (שלישי) בפיצוץ בלון גז בבניין מגורים בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו של גבר כבן 40, בתום פעולות החייאה . בנוסף, גבר כבן 40 נפצע באורח קשה וגבר נוסף, כבן 50, נפצע בינוני, שניהם פונו לבתי החולים.

חובש רפואת חירום במד"א חקי הר כסף מספר: "מדובר בככל הנראה פיצוץ שארע בדירה בקומה מינוס 3 בבניין מגורים בן 5 קומות. במקום יש הרס גדול וחולצו בשלב זה 2 גברים, גבר כבן 50 חולץ כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעות הדף וכוויות הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה. גבר נוסף כבן 40 כשהוא בהכרה מלאה וסובל מכוויות בגופו. גבר נוסף כבן 40 חולץ גם הוא בהכרה מלאה כשהוא סובל מכוויות הדף. הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם לבתי החולים כשמצבם קשה ובינוני".

חובש רפואת חירום במד"א אברהם ליבנטל סיפר: "הגענו לבניין סמוך לבניין שבן ארעה הפיצוץ. הבחנו בגבר כבן 44 פועל שעבד בשיפוץ בבניין סמוך כשהוא יושב פצוע לאחר שנפל מגובה של כ-6 מטר כתוצאה מההדף של הפיצוץ, הוא היה בהכרה מלאה וסבל מחבלה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני במקום ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ להית החולים כשמצבו בינוני."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מתחקור ראשוני עולה כי ככה"נ מדובר בפיצוץ ניפחי של בלון גז שהיה בדירה הנמצאת בשיפוצים. חוקרי המשטרה החלו באיסוף ממצאים בזירת האירוע במקביל לפעילות כוחות החירום וההצלה במקום, וחקירת האירוע נמשכת.

זירת אירוע - פיצוץ בלון גז - שריפה
צילום: דוברות המשטרה
זירת אירוע - פיצוץ בלון גז
צילום: דוברות המשטרה
זירת אירוע - פיצוץ בלון גז
צילום: דוברות המשטרה
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
זירת אירוע - כבאית - פיצוץ בלון גז - שריפה
צילום: דוברות איחוד הצלה

Back to top button