מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום חמור: החדיר להן סמים במשקה ואנס אותן באכזריות

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום כנגד ישראל אור (46) מרמת גן, לאחר שבאמצעות שימוש בסמים ביצע עבירות מין בחמש נשים שונות.

מכתב האישום שהגישה עו"ד דיה בן אסא זיגלמן, עולה כי אור הינו אדם אמיד בעל אמצעים וגישה לסמים מסוגים שונים. במהלך השנים הרלבנטיות נהג אור לקיים מסיבות בביתו, במהלכן סיפק סמים. בנוסף, נהג אור להזמין לביתו נשים צעירות, להן הגיש משקאות לתוכם הכניס סמים, שיש בהם כדאי להשפיע על המצב התודעתי, ולאחר ניצן את מצבן כדי לבצע בהן עבירות מין. כך למשל, בשנת 2016 הזמין את נ.ב ילידת 1998 לבילוי במועדון בתל אביב, במהלכו הגיש לה כוס משקה ובתוכה סם שהביא אותה לחולשה פיזית וערפול חושים. אז הסיע אור את המתלוננת באמצעות מונית לביתו, בטענה שקרית כי במקום מתקיימת מסיבה. כשהגיעו, ביצע בה מעשה סדום ואנס אותה. דפוס דומה חזר במקרה אחר, בו הזמין את ש.ד., ילידת 1988 לביתו וניסה להביאה לחדר השינה שלו למרות שסירבה לכך והודיעה לו שאין בכוונתה לשכב עמו. אור הגיש לש.ד. כוס משקה, לתוכה הכניס סם שגרם לה לאובדן הכרה, השכיבה על המיטה ואנס אותה.

בהזדמנויות אחרות אנס בביתו גם את ב.כ ילידת 1997 לה מזג כוס יין ובתוכה סם וכן את ר.ע ילידת 2001, שבזמן שרחצה בבריכה שבביתו, הגיש לה כוס משקה אלכוהולי ובתוכה סם, נצמד אל גופה, הפשיטה ואנס אותה, על אף שהכאיב לה וביקשה שיפסיק. מעשיו של אור התרחשו גם מחוץ לביתו, כאשר פגש באילת את ר.ו ילידת 1998. כאשר ניגשה לבקש ממנו סמים, הוביל אותה לחדר וסיפק לה סם שלאחר צריכתו הרגישה חולשה בכל הגוף, עד חוסר יכולת להניע את גפיה וערפול חושים. אור ניצל את מצבה ואת חוסר יכולתה לתת הסכמה חופשית ואנס אותה עד שבכתה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגש במקביל ציינה עו"ד בן אסא זיגלמן כי: "העבירות המיוחסות למשיב הן עבירות מין חמורות ומכוערות, אותן ביצע על פני מספר שנים, בחמש נשים שונות, צעירות בגילן, להן היכרות שטחית בלבד עימו, בשיטתיות, תוך שימוש בסמים בניגוד לרצונן וכאשר הן מצויות במצב המונע מהן לתת הסכמה חופשית."

כתב האישום מייחס לישראל אור עבירות של אינוס ומעשה מגונה.

אילוסטרציה. צילום: pixabay

6 תגובות

  1. תודה על מה שעשית בשבילי! בעלי הפסיק למלא מסמכי גירושין לאחר שיצרתי איתך קשר כדי לעזור לי להפסיק להתגרש מבעלי ועכשיו המצב הרבה יותר טוב עכשיו. כפי שאמרת כל תהליך הקשור לגירושין בוטל והאישה המרושעת שגורמת לבעיות בנישואים שלי נבעטה מבעלי ועכשיו אנחנו מאושרים יחד, אם יש לך בעיה כלשהי בזוגיות או בנישואין או כל בעיה אחרת הודעה ד"ר דרה מטיל הכישוף כי הוא ד"ר נהדר ולעולם לא תצטער.
    הווטסאפ אותו באמצעות המספר הזה (2347047708305+)
    אתה יכול לשלוח לו הודעה דרך העמוד
    תודה דר
    👇👇👇 https://www.facebook.com/Dr-Dara-the-spell-caster-106296691360220/

Back to top button