חדשות הארץמבזקים

עם הפנים לעובד: שכר עובדי חזות העיר יעלה בכ-20%

בהחלטה חשובה, משמעותית ואמיצה מועצה מקומית חצור הגלילית הופכת לחלוצה של מהפכה בתנאי העסקתם של עובדי השטח, אלו שמטפלים בבעיות של התושב, צובעים, מנקשים, מנקים ומטפחים את המרחב הציבורי- עובדי חזות העיר.

בעוד בערים רבות הם מועסקים דרך קבלן חיצוני ללא תנאים ראויים ובשכר מינימום, במועצת חצור הגלילית ובחברה הכלכלית עמלים רבות לשיפור תנאי העסקתם ושכרם וכעת החליטו על שיפור ניכר נוסף- תנאים משופרים באופן ניכר עד לרשמה של עליית שכר בכ-20 אחוזים לעובדים הוותיקים בחזות העיר. מדובר בעלייה משמעותית וחדה מאוד, משכר מינימום עד לרמה של 40 ₪ לשעה. העובדים הנרגשים הודו לצוותים במועצה ואמרו: "זו הבעת הערכה משמעותית, אמיתית ומרגשת. אנחנו באים ועובדים עם כל הלב והנשמה ועכשיו כיף לדעת שמעריכים אותנו". נתן ראש הממונה על חזות העיר ציין: "חזות העיר- השגרירים של חצור הגלילית, עושים עבודה נפלאה למען כולנו וראויים לכל הערכה". ישראל צמח הוסיף: "יש פה צוות נפלא, אני גאה בכל אחד ואחת מהם, עובדים על כל הנשמה למען חצור".

ראש המועצה שמעון סויסה אמר לעובדי חזות העיר: "אתם הלב של הישוב, מטפלים בכל פנייה ודואגים שלכולנו יהיה נעים ונקי במרחב הציבורי, אתם ראויים בהחלט לכל הערכה, מילה טובה וכמובן לשכר ראוי כפי שדאגנו כעת שיהיה לכם. אני שבע רצון מהשותפות עם הממונה על חזות העיר נתן ראש שמקדיש ממרצו וזמנו לקידום חסות העיר, תודה על מה שאתם עושים למען חצור הגלילית".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כאמור מדובר בצעד חשוב אך לא יחיד, במועצה ביצעו מהפכה בחודשים האחרונים לרבות רכישת משאית טיאוט, הכנסת קבלן גינון המבצע עבודות נרחבות בכל רחבי חצור הגלילית וכו'.

מנקה רחובות - עובד עירייה - עובד חזות
צילום: מועצת חצור הגלילית

Back to top button