כלכלהמבזקים

בעלי עסקים? אילו כלים וטכנולוגיות יסייעו להגדלת התפוקה? – משרד הכלכלה באתר חדש

חדשנות הינה אחד הגורמים המשמעותיים המשפיעים על פריון העבודה – חדשנות והטמעה של טכנולוגיות חדשות מאפשרות בין היתר קפיצת מדרגה בפרודוקטיביות וביעילות של העסק ומקדמות את התחרות בענף.

כדי להבין טוב יותר את צרכי העסקים והחסמים בהם הם נתקלים, משרד הכלכלה והתעשייה הקים אתר להתייעצות ציבור, במטרה לשמוע על מחשבות ורעיונות שיש לעסקים בנושא, ובעיקר: אילו כלים וטכנולוגיות יוכלו לסייע להגדיל את תפוקת העסק? מה מונע או מעכב הטמעה שלהם בעסק? אנו קוראים לבעלות ובעלי העסקים בישראל לסייע בעיצוב המדיניות הממשלתית ולהשפיע על עתידם של עסקים בישראל!. פרטים נוספים באתר ההתייעצויות של משרד הכלכלה.

סמנכ"ל מסחר ושירותים במשרד הכלכלה, יאיר אלבין, ציין כי " קיימים היום פתרונות טכנולוגיים מגוונים המאפשרים קפיצת מדרגה בעסק והקלה בתפעול השוטף, ובהם: מערכות ניהול לעסק וניהול לקוחות, ניתוח נתוני עתק, שימוש בבינה מלאכותית לתובנות עסקיות, רובוטיקה ואוטומציה, האינטרנט של הדברים, מסחר מקוון ועוד ועוד. למרות שרבות מהטכנולוגיות הללו מפותחות בישראל, נתוני המקרו מצביעים על פערים גדולים בהשקעה בהון פיזי בכלל ובחדשנות בפרט בענפי המסחר והשירותים בישראל, ביחס למדינות ה- OECD." פערים אלו מגיעים לסדר גודל של 70%-85% פער בהשקעה בישראל לעומת מדינות ה- OECD.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה, אמנון מרחב: "השיח הישיר מול עסקים הינו אבן ייסוד בעבודת משרד הכלכלה והתעשייה, חשוב לנו לשמוע אתכם! מהלך שיתוף הציבור שיזם אגף בכיר מסחר ושירותים במשרד יסייע לנו להתאים את המדיניות הממשלתית לצרכים שלכם, בתחום החדשנות. להטמעת חדשנות השפעה משמעותית להגדלת הפריון ותפוקת העסק, היא מאפשרת קפיצת מדרגה ביעילות העסק, שיפור השירות ללקוח ועוד. אני קורא לכל העסקים בענפי המסחר והשירותים להיכנס לאתר ההיוועצות ולשתף אותנו".

כיצד עסקים קטנים יכולים להישאר חיוביים גם בזמנים מאתגרים
צילום: יח"צ

Back to top button