מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: ניקה את השירותים וכשנכנסה צעירה – נעל את הדלת וביצע בה עבירות מין חמורות

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד מוחמד טוויל, תושב העיר כבן 23, וזאת לאחר שביצע עבירות מין חמורות בצעירה בגן הסוס במרכז העיר לפני כחודש.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד מרים בן גל, בזמן שעבד הנאשם בניקיון השירותים הציבוריים בגן הסוס במרכז העיר, נכנסה צעירה לשירותים, אז החל הנאשם לשוחח עמה, תוך שהציג את עצמו כאדם בודד ששני הוריו נפטרו. בשלב מסוים, הנאשם נעל את דלת מתחם השירותים וביצע בצעירה מעשיים מיניים חמורים תוך שהיא מבקשת ממנו כי יחדול ממעשיו ומנסה לצאת מהמתחם הנעול. רק כעבור כחצי שעה אפשר לה לצאת מהמתחם והורה לה לא לספר על מעשיו.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של אינוס, מעשה מגונה בכוח וכליאת שווא. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אישה - בחורה - צעירה - טלפון
אילוסטרציה. צילום: חדשות מבזק לייב

4 תגובות

  1. תודה על מה שעשית בשבילי! בעלי הפסיק למלא מסמכי גירושין לאחר שיצרתי איתך קשר כדי לעזור לי להפסיק להתגרש מבעלי ועכשיו המצב הרבה יותר טוב עכשיו. כפי שאמרת כל תהליך הקשור לגירושין בוטל והאישה המרושעת שגורמת לבעיות בנישואים שלי נבעטה מבעלי ועכשיו אנחנו מאושרים יחד, אם יש לך בעיה כלשהי בזוגיות או בנישואין או כל בעיה אחרת הודעה ד"ר דרה מטיל הכישוף כי הוא ד"ר נהדר ולעולם לא תצטער.
    הווטסאפ אותו באמצעות המספר הזה (2347047708305+)
    אתה יכול לשלוח לו הודעה דרך העמוד
    תודה דר
    👇👇👇 https://www.facebook.com/Dr-Dara-the-spell-caster-106296691360220/

  2. תודה על מה שעשית בשבילי! בעלי הפסיק למלא מסמכי גירושין לאחר שיצרתי איתך קשר כדי לעזור לי להפסיק להתגרש מבעלי ועכשיו המצב הרבה יותר טוב עכשיו. כפי שאמרת כל תהליך הקשור לגירושין בוטל והאישה המרושעת שגורמת לבעיות בנישואים שלי נבעטה מבעלי ועכשיו אנחנו מאושרים יחד, אם יש לך בעיה כלשהי בזוגיות או בנישואין או כל בעיה אחרת הודעה ד"ר דרה מטיל הכישוף כי הוא ד"ר נהדר ולעולם לא תצטער.
    הווטסאפ אותו באמצעות המספר הזה (2347047708305+)
    אתה יכול לשלוח לו הודעה דרך העמוד
    תודה דר
    👇👇👇 https://www.facebook.com/Dr-Dara-the-spell-caster-106296691360220/

Back to top button