חדשות הארץמבזקים

המערכת הפוליטית סוערת בעקבות ההפגנות: "טירוף מערכות"

ההפגנות בתל אביב ירדו לפני זמן קצר (רביעי) לפסים אלימים יותר ממה שאנו רגילים לראות במחאות שמתקיימות כנגד הרפורמה המשפטית של השר יריב לוין. בנוסף לחסימות הכבישים, המשטרה מדווחת אל אלימות קשה נגד שוטרים, פריצת מחסומים על ידי מפגינים ואף על יידוי אבנים על ידם.

ראש האופוזיציה ויו״ר יש עתיד יאיר לפיד אמר: ״אני קורא למפכ״ל המשטרה להתעלם מהניסיונות הפוליטיים, המסוכנים וחסרי האחריות של השר בן גביר להלהיט עוד יותר את השטח. המפגינים הם פטריוטים ישראלים וטובי הלוחמים בצה״ל. הם נאבקים על ערכים של חופש, צדק ודמוקרטיה. תפקיד המשטרה לאפשר להם להביע את דעתם ולהיאבק על המדינה אותה הם משרתים ואוהבים״.

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי על התנהלות המשטרה בהפגנות בתל אביב כעת: "אני מזכירה למפכ"ל שמשטרת ישראל היא לא מיליציה פרטית של בן גביר ונתניהו. רימוני הלם, פרשים, אלימות קשה נגד מפגינות ומפגינים שזועקים מדם ליבם נגד ההפיכה המשטרית. טירוף מערכות. תפקידה של המשטרה הוא להגן על חופש המחאה וההפגנה, לא לעבוד בשירותו של האנרכיסט הראשי בן גביר."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב: "מגבה את שוטרי משטרת ישראל על השימוש באמצעים כדי לפזר את האנרכיסטים שהתפרעו וניסו לחסום את נתיבי איילון. לאורך כל הבוקר המשטרה נהגה עם האנרכיסטים בסבלנות רבה, אך מהרגע שהם חצו את כל הגבולות, פרצו מחסומים וזרקו אותם על השוטרים, יידו אבנים לעבר השוטרים והביאו לאנרכיה, משטרת ישראל חייבת להשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה כדי לשמור על הסדר הציבורי ועל שגרת החיים של אזרחי ישראל. חופש ביטוי וחופש הפגנה כן, אנרכיה – בשום פנים ואופן לא".

צילום: דוברות המשטרה

9 תגובות

  1. צריך להמשיל בכל הכוח להשבית את כל המשק
    לסגור את כל הכבישים המרכזיים בשש בבוקר עד הערב לשתק את המדינה
    אין דרך אחרת לעצור את הממשלה הבלתי חוקית הזאת !!!ֶממשלה של דיקטטורים אני ישראלים אנטי יהודים אנטי ציונים

  2. יופי הגיע הזמן לא ניתן יותר להבליג האנרכיסטים מבינים רק כוח

  3. מבחינת היועצת המשפטית זה נכון לעשות, רק נראה מה היא תגיד שירדו ימין ודתיים לסגור כבישים? אההה התשובה תהיה ידועה גם שלה וגם של מפקד משטרת תל אביב , אז יהיו מעצרים כתבי אישום והתקשורת תחגוג על זה

Back to top button