חדשות הארץמבזקים

לאחר שעות: שרה נתניהו חולצה מהמספרה בכיכר המדינה

לאחר מספר שעות שהייתה סגורה בתוך מספרה בכיכר המדינה, לפני זמן קצר (רביעי) אשת ראש הממשלה שרה נתניהו חולצה על ידי מאות שוטרים מהמתחם.

האירוע התחיל כאשר מוחים נגד המהפכה המשפטית זיהו כי אשת ראש הממשלה במתחם בכיכר המדינה בתל אביב וסגרו עליו תוך שהם קוראים קריאות: "בושה!"

האירוע נמשך מספר שעות וראש הממשלה גינה את המפגינים וקרא להם "אנרכיסטים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

סגן ראש הממשלה ושר המשפטים, יריב לוין מסר: "המצור על רעיית ראש הממשלה, הגברת שרה נתניהו הוא מטורף וחסר תקדים. מי שחשב שהאנרכיה תיעצר בחסימות כבישים ובקפיצה על שולחנות בכנסת, גילה הערב שכשמאפשרים אלימות והפרות סדר זה לא נעצר בזה. הגיע הזמן להחיל את שלטון החוק על אלה שמדברים בשם שלטון החוק, אבל רומסים את החוק ואת זכויות הפרט של כל מי שלא חושב כמוהם"

שר התפוצות עמיחי שיקלי כתב: "מובילי המחאה הזו לא מאמינים בסבלנות, לא מאמינים בערכים ליברלים ולא מאמינים בדמוקרטיה. הם מאמינים שהמדינה של אמא שלהם".

אולם גם מובילי המחאה קראו למפגינים לאפשר לשרה נתניהו לצאת מהמקום. בני גנץ כתב: "אני קורא למפגינים בכיכר המדינה – תנו לאשת רה"מ לחזור לביתה ואתם המשיכו להניף את הדגלים ולהשמיע את זעקתנו הצודקת".

גם לפיד כתב: "קורא למפגינים בכיכר המדינה לאפשר לשרה נתניהו לצאת לביתה".

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק כתב: "המטרה בכיכר המדינה הושגה. החזירות החמדנית של ׳המשפחה׳ הוקעה. זו העת לפזר את המצור על המספרה. איננו רוצים חיכוך פיזי עם האשה המסוימת הזאת, גם אם יש לה חלק בכל הפלונטר שאנו בתוכו. לא ראוי. אפילו מזיק. יהיו לנו עוד הרבה מאבקים קשים. אבל בסוף ההפיכה המשטרית תיכשל".

גם מבין המפגינים נשמעו קולות להרגיע את הרוחות: "אנחנו לא רוצים עימות, תלכו".

‏כוחות משטרה כבדים הגיעו למקום והחלו לפתוח שטח סטרילי עד למכונית אליה יצאה שרה נתניהו. לבסוף אשת ראש הממשלה יצאה מהמתחם בליווי כוחות משטרה רבים.

צילום: רם לירן

5 תגובות

  1. השמאל הוריד את המסכות, המדינה הולכת לאבדון בזכות לפיד ה…וברק הליצן , שני אנשים שמובילים מדינה שלמה לתהום על סמך שינאה אישית בלבד, 2 אנשים שמעודדים שנאה ואלימות בעם, 2 אנשים שצריך להקיא אותם מהחברה🤮🤮🤮🤮🤮🤮

  2. נורא וזוועה. משפחות נבחרי הציבור לא חלק מהמאבק הפוליטי. רע וסכנה.

  3. נורא וזוועה. משפחות נבחרי הציבור לא חלק מהמאבק הפוליטי. רע וסכנה.

Back to top button