סרטונים

מדברי ראש הממשלה בנימין נתניהו בהצהרה לתקשורת

מדברי ראש הממשלה בנימין נתניהו בהצהרה לתקשורת:

"אזרחי ישראל,
זכות ההפגנה היא ערך יסוד בדמוקרטיה, אבל חופש ההפגנה איננו חופש לעצור את המדינה. מי שאמר את זה לפני 20 שנה הוא נשיא בית המשפט העליון לשעבר אהרן ברק. זה היה נכון אז וזה נכון גם היום. חופש ההפגנה איננו רישיון לדרדר את המדינה לאנרכיה, לתוהו ובוהו, כי מדינה ריבונית לא יכולה לסבול אנרכיה.

אני יודע שיש ביניכם אזרחים רבים אוהבי המדינה שתומכים בלהט ברפורמה המשפטית, ואני יודע שיש גם אזרחים רבים אחרים, גם הם אוהבי המדינה, שמתנגדים לרפורמה באותו להט. אבל בדמוקרטיה יש כללים ברורים איך לנהל את הוויכוח, יש קווים אדומים שאסור לחצות, ואין זה משנה כמה עמוק הוויכוח, כמה הוא סוער, כמה הוא מטלטל את הנפש.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הקו האדום החד והברור הוא איסור מוחלט על אלימות ואנרכיה.

אתמול בחווארה מול רצח נורא של שני אחים נפלאים אמרתי לפורעי החוק: לא נסבול מצב שאיש הישר בעיניו יעשה.

אנחנו לא יכולים לקבל אלימות, אנחנו לא יכולים לקבל הכאת שוטרים, אנחנו לא יכולים לקבל חסימת כבישים, אנחנו לא יכולים לקבל איומים על אנשי ציבור ועל בני משפחותיהם. אנחנו לא נקבל פרימת חוקים ואלימות בשום מקום.

לפני שני עשורים הוויכוח בתוכנו היה לא פחות סוער, לא פחות מטלטל, לא פחות חובק עולם. ציבור שלם שהתנגד בכל נפשו למדיניות הממשלה הרגיש שחרב עליו עולמו. לפני כשני עשורים בהתנתקות החליטה ממשלת ישראל לעקור למעלה מ-8,000 ישראלים מבתיהם, להוציא אנשים מקבריהם, להחריב את יישוביהם.

מתנגדי מדיניות הממשלה ראו אז את מפעל חייהם קורס ועוד יותר, רבים מהם האמינו בכל ליבם שזו תחילתו של חורבן הבית השלישי. ובכן, הם יצאו למאבק חריף ונחוש, מאבק ציבורי נוקב ועוצמתי שהקיף ציבורים גדולים מאוד במדינה.

אבל אני גם אומר דבר נוסף, אני יודע שזה לא כולם.

אני מבקש לקרוא לכולנו להקשיב לאסתי יניב, אם הבנים שגורשה מגוש קטיף, ושכלה שלשום את שני בניה – ברגע הקשה ביותר בחייה, היא קראה לאחדות והיא צודקת.

אני שוב קורא להרגעת הרוחות, אני קורא להפסקת האלימות ואני מאמין ומקווה שנמצא דרך בקרוב להידברות, לא נרים יד איש רעהו, כי אחים אנחנו. אין לנו מדינה אחרת. "איש את רעהו יעזרו ולאחיו יאמר, חזק"."

וידאו: רועי אברהם, לע"מ
סאונד: בן פרץ, לע"מ

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=LgbWyACMF18?autoplay=1&w=600&h=420]

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

16 תגובות

  1. God bless Israel and god bless you PM Benjamin nataniyaho and protect you sir and long long long long long long long long long long life Israel shalom 💙 💙 💙 💙 💙 💙

  2. ביבי אתה פועל יפה וטוב נגד האנרכיה !!!! אין ממלכתי ממך בישראל !!!! אנחנו גאים בך ואוהבים אותך !!!! יישר כח !! חזק חזק ונתחזק !!!!

Back to top button