מבזקיםתאונות דרכים

שוטר עצר משאית לבדיקה ומשאית אחרת פצעה אותו קשה

שוטר יחידת רכב כבד של אגף התנועה נפגע לפני זמן קצר (חמישי) באורח קשה מפגיעת משאית בכביש 6.

מחקירה ראשונית של התאונה עולה כי במהלך פעילות יחידת אכיפה – רכב כבד של אגף התנועה, בכביש 6 כק"מ צפונית למחלף שורק, השוטר עצר משאית משא לבדיקה על שול הכביש, כעבור זמן קצר משאית פול-טריילר אחרת התנגשה במשאית שנעצרה לבדיקה, ובניידת המשטרה שהייתה במקום.

כתוצאה מהתאונה שוטר אגף התנועה נפצע קשה ושני נהגי המשאיות פונו במצב קל לטיפול רפואי בבית החולים. חוקרי תאונות הדרכים של יחידת הבוחנים של מרחב שפלה חוקרים את נסיבות התאונה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
תאונת משאית עם ניידת
צילום: משטרת ישראל

246 תגובות

  1. לפי התגובות אני מבין שאם יש תקלה ברכב או פנצ'ר לא עוצרים בשול(מדגיש עצירה בשול) כי אין מחובתם של נהגים אחרים להסתכל קדימה לדרך ולא חייבים להוריד מהירות ולנהוג בזהירות וכל המשתמע מכך

  2. אם אתם רואים איך שוטרי התנועה עומדים באמצע הכביש מסכנים את כולם כדי לעצור מישהו שעשה עבירה הייתם מבינים איך נפצע השוטר הזה!! יעני השוטר עושה 100 עבירות כדי להפסיק עבירה אחת!! חמורי נהיגה השוטרים האלה רק לפני חודשיים נכנסה בי ניידת בדרך לאירוע מהצד נשבע לכם מזל שאני בחיים..

  3. איזה חמורים מסכנים את החיים שלהם בשביל איזה דוח מסכן

  4. נפתלי חכון שמע לא יודע מאיפה אתה מביא את זה
    באמת התגובה שלך זה …..

  5. מיכאל אשכנזי פעם עצר אותי שוטר קפץ באמצע הכביש היה מוכן להתאבד גרם לתאונה
    וגם נתן לי דוח על החזקת טלפון
    ולא הייתי משתמש

  6. לעצור בשוליים זה אסור אתה מסכן את משתמשי הכביש
    לעצור רכב בשוליים כדי לתת לו דוח זה בסידר

  7. אין בזה שום הגיון לעצור משאית בשוליים בכביש 6 במיוחד זה דבר מסוכן ביותר

  8. Yaakov Weingarten במקרה הזה פחות רלוונטי כי הניידת עמדה אחרי המשאית אז כנראה לא ראו אותה
    צריך לחדד את נהלי הבטיחות באופן כללי לשוטרים כי הם גם אחראים על שלומם וגם אחראים על נהגים שהם מעכבים בשוליים ומשתמשי הדרך.
    לכולם מגיע להגיע הבית בשלום והחלמה מהירה לשוטר שנפגע

  9. רפואה שלמה לרוב בכביש 6 במקומות שהשוליים צרים חבל… עדיף ללוות למפרץ. רחב

  10. ליאת אזרןזה לא בכוונה זה תאונת דרכים ולמה תאונות דרכים קורות? בגלל חוסר זהירות כמובן שאם נהג המשאית היה מסתכל יותר לכביש סיכוי גדול שזה היה נמנע אבל הטעות הראשונה והחמורה ביותר זה שהשוטר עוצר משאית כזאת בשוליים בכביש 6 שבכלל אסור לעצור שם אז הוא יכל לנסוע אחריו עוד 3 4 דקות ולעצור אותו במקום בטוח אבל לצערי הרב השוטרים אוהבים לעשות ״הרבה״ שרירים על נהגי משאיות וכנראה זה לא סבל דיחוי לנסיעה של עוד 4 דקות ולעצור במקום בטוח בקיצור שום דבר לא בכוונה רק טעות אנוש חמורה !!
    מאחל החלמה מהירה לשוטר ולכל המעורבים בתאונה 🙏🏽

  11. סוד רוצח נפש בשוגג ונס אל אחת מערי הממקלט .עד מות הכהן הגדול ..הוא סוד השאיפה לעליונות אגו מנצח ללא צדק של בן נגד אביו !!
    כי בן כמו אבשלום .ואדוניהו .תמיד בסתר ליבם שאפו לקבור את דוד המלך .כדי לרשת כס מלכות !!
    או שליטה על בתים ורכוש !
    כול בעל אגו .בשמיים נחשב לרוצח !! רוצח אבא !!
    גם האבא היה פעם בן רוצח שוגג .עד שתיקן את הלב .והפך למוסרי הבן של אלוקים !
    פה .בנקודה זו .כול בן רוצח לא מתוקן במידות .בסכנת חיים ממש .כי משיח ה' אמת .הוא גם שופט מטעם אדון היקום והגלקסיות !!
    ובהריחו ביראת ה' .כי ברוח שפתיו ימית .גם של וויקה ..ימית רשע !!!

  12. בטח זה בכוונה
    לא הגיוני מה שקורה בכבישים
    לכלוא את הנהג הפוגע דחוף

  13. יאיר איובי איזה רוע וטיפשות. כשאין מה להגיד עדיף לשתוק. שוטר פצוע קשה בגלל שעשה את מלאכתו וזה מה שיש לך להגיד? אלוהים ישמור מאנשים כמוך

  14. לתת דוח כן ברור.אבל לעצור את הנהג במקום בטוח ולא בשוליים.

  15. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  16. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  17. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  18. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  19. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  20. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  21. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  22. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  23. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  24. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  25. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  26. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  27. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  28. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  29. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  30. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  31. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  32. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  33. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  34. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  35. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  36. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  37. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  38. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  39. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  40. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  41. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  42. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  43. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  44. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  45. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  46. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  47. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  48. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  49. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  50. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  51. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  52. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  53. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  54. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  55. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  56. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  57. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  58. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  59. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  60. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  61. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  62. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  63. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  64. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  65. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  66. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  67. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  68. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  69. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  70. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  71. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  72. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  73. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  74. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  75. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  76. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  77. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  78. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  79. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  80. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  81. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  82. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  83. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  84. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  85. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  86. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  87. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  88. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  89. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  90. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  91. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  92. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  93. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  94. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  95. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  96. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  97. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  98. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  99. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  100. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  101. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  102. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  103. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  104. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  105. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  106. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  107. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  108. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  109. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  110. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  111. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  112. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  113. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  114. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  115. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  116. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  117. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  118. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  119. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  120. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  121. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  122. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  123. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  124. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  125. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  126. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  127. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  128. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  129. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  130. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  131. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  132. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  133. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  134. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  135. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  136. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  137. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  138. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  139. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  140. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  141. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  142. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  143. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  144. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  145. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  146. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  147. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  148. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  149. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  150. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  151. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  152. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  153. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  154. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  155. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  156. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  157. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  158. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  159. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  160. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  161. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  162. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  163. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  164. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  165. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  166. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  167. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  168. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  169. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  170. מיכאל אשכנזי רק בשביל לתת דוח? אולי כי מגיע למי שעוצרים אותו ונותנים לו דוח? הכביש הוא לא של אבא ואמא שלכם!!סעו בזהירות ולא תקבלו דוח!!מה לא ברור בזה?

  171. נחמן מאומן נחמן פקטיבי שכמוך…ומה עם העוול של הנהגים שנוהגים בלי דין ובלי דיין ומסכנים את הנהגים האחרים על הכביש? זה בסדר? למה לזה אתה לא מתייחס? תתחילו לנהוג לפי החוקים ואז השוטרים לא יעצרו אותך!!!

  172. השוטרים האלה חמורים נטולי השכלה עוצרים מכוניות בשולי הדרך מסכנים את עצמם ואת משתמשי הדרך .מתנהגים בבריונות כמו עברינים לא פלא שבשביל להיות שוטר אתה צריך רק שיהיה לך דופק .

  173. אני גר בארצות הברית ויש חוק שעם את רואה ניידת אתה חייב לעבור לנתיב השני עם אין נתיב שני חייב לנוסע ממש ממש לאט חייב כזה חוק גם בארץ

  174. לא מבין איך כביש כמו כביש 6 בנו אותו בלי שוליים כמעט ובלי מפרצי עצירה

  175. רפואה 'שלמה מאוד מסוכן לעצור בכביש מהיר .בעיה עצוב

  176. בימקום לטפל בבעיות במדינה מחפשים איך לידפוק תנהגים ולהיתפרנס על חשבוננו מישטרת ישראל באמת תיתעסקו במה שצריך במדינה אתם אומרים אין כח אדם לירשות דוחות ונקודות לזה יש כח אדם זה מה שקרה

  177. יאיר איובי נכון צודק בהחלט
    שיהיה לו רפואה שלמה
    אבל הם עושים הרבה עוול לנהגים
    העיקר לשמור על הכבוד שלהם

  178. יאיר איובי לא רק משאיות הם עוצרים את כל הרכבים בשוליים רק בשביל לתת דוח וזה הכי מסוכן

  179. ואני יודע גם למה!!!!!
    כי שוטרים עוצרים רכב בכל מדינת ישראל בשוליים וזה הדבר הכי מסוכן בגלל זה זה קרה את זה וזה רק התחלה זה עכשיו כאלה תאונות היו כל הזמן בגלל שהם עוצרים מכוניות בשוליים. איפה המפקדים של השוטרים האלה שעושים את זה וכל השוטרים את זה עושים בכל הארץ גם בכביש שש וגם בכבישים רגילים

  180. יאיר איובי אולי כשנהגי המשאיות יסעו כמו בני אדם ולא כאילו הכביש של אבא שלהם , ויסכנו את הנהגים האחרים , לא תהיה עבודה לשוטרים!!חשבת על זה ? או שאין לך ממש עם מה? השוטרים עושים את העבודה שלהם. אתה בטח נהג משאית , ואם אתה נוהג כמו שאתה מדבר… מגיע לך מה שהשוטרים עושים לך

  181. יאיר איובי תגובה מביכה ורעההה !!!!
    תתבייש !!
    רפואה שלמה לשוטר ואין על כוחות הביטחון שלנו בעולםםם
    ורק אהבת חינם❤

  182. Garfinkel Yair נשמה יקרה אתה, כמה כוח יש לך עוד להגיב לכאלה?

  183. חייבים להקים עוד נקודות עצירה לכלי רכב, העצירה על השול הרגיל זה מסוכן

  184. יאיר איובי למה להסיק מסקנות כאלה? אתה לא בקיא בפרטים,
    תגובה מזעזעת

  185. יאיר איובי
    כמה שטויות כתבת ב-3 משפטים.
    אין ספק, אתה איש חכם ומשכיל.

  186. Judy Shahar כשתהייה נהג משאית כל היום בכבישים ותראה את הרוע של השוטרים תבין!

  187. יאיר איובי אין מילים להביע כמה רוע נשפך לך בפוסט אחד. העיקר לכתוב משהו? המילה הראשונה שעלתה לי בראש לגביך מתחילה ב מ…. למה להיות מגעיל? עושה לך טוב בנשמה? וואו

  188. עכשיו להבא השוטר יילמד שלא עוצרים משאית בשול בכל מחיר העיקר לתת דו"ח.
    הבעיה שאם הוא לא ייתן דו" לא תהייה לו משכורת.
    כל שוטרי התנועה מאכילים את הילדים שלהם מכספי גזלות!
    רפואה שלמה!

  189. החלמה מהירה להבא לא צריך לסכן את עצמך ונהגים אחרים בשביל בסיום היום כדי לשלוח סיכומים מפוזרים

  190. יש לשוטרים לפעמים נקודות לא בטיחותיות שהם עוצרים משאיות ורכבים לא אומר שגם פה זה המקרה… אבל נקודה למחשבה שמישהו יעלה את המודעות במשטרה… החלמה מהירה

Back to top button