מבזקיםמשפטי/פלילי

המשטרה ממשיכה בפעילות לאיתור צעצועים מסוכנים ומניעת הגעתם לארועי פורים

בלשי המשטרה סיכלו היום (חמישי) מכירות של "צעצועים מסוכנים" לקראת פורים. התפיסות בוצעו "על חם" בעת ניסיון מכירה בדרום ובמרחב אשר. כנגד המוכרים יוגשו כתבי אישום והסחורה הוחרמה..

תחילה דיווחה המשטרה על כי עשרות כוורות זיקוקים נתפסו על ידי השוטרים הסמויים ברשותו של תושב הדרום במהלך מכירתם. הפעילות בוצעה על ידי בלשי ימ"ר מחוז ירושלים והחשוד בניסיון המכירה, בן 34 מאשקלון נעצר והועבר לחקירה במשרדי ימ"ר ירושלים בחשד לעבירות סחר והחזקת פריטי פירוטכניקה מסוכנים מעין אלו.

מדובר בתפיסה מוצלחת נוספת של שוטרי מחוז ירושלים במהלך השבועות האחרונים בעיר ומחוצה לה, ומצטרפת לעשרות רבות של פריטים פירוטכניים שכאלו, בדגש לכוורות זיקוקין , ברשותם של חשודים ופריטים אלו אף הוחרמו על ידי המשטרה לאחר מעצרם של אותם חשודים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בפעילות הנוספת שוטרי תחנת נהריה ביצעו פעילות בנהריה ובשלומי. במסגרת הפעילות השוטרים ערכו ביקורת ב כ-15 בתי עסק שונים, הממצאים שנתפסו בעסקים: כ- 100 פריטים של "ספרי שלג" האסורים לשימוש, צבעים דליקים ועשרות צעצועים מסוכנים. כמו כן עוכב לחקירה בעל עסק הפועל ללא רישיון. במסגרת הפעילות המשטרה הטילה על בתי העסק קנסות בסך כולל של אלפי שקלים.

תפיסת צעצועים מסוכנים
צילום: משטרת ישראל

Back to top button