מבזקיםמשפטי/פלילי

6 ימים בשבוע, 12-13 שעות ביום: תושבת גבעתיים הורשעה בניהול רשת בתי עסק לזנות

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע היום (חמישי) את סבטלנה גנזדילוב (53) תושבת גבעתיים בעבירות זנות ובעבירות כלכליות, זאת לאחר שניהלה רשת בתי עסק לעיסוק בזנות.

על פי כתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז ת"א (פלילי), גנזדילוב ניהלה במשך כחמש שנים רשת בתי עסק לעיסוק בזנות, בדירות שונות ברחבי גוש דן והשרון, בהן העסיקה נשים מהארץ ומחו"ל במתן שירותי מין. הנאשמת קשרה קשר עם גורמים מחוץ ישראל, לגרום לנשים לעזוב את מדינתן לשם עיסוק בזנות ובמהלך 2019-2020 הובאו לישראל 4 נשים לצורך זה. גנזדילוב העסיקה את הנשים במתן שירותי מין שישה ימים בשבוע במשמרות שאורכן כ 12-13 שעות, תוך שהיא לוקחת לעצמה חלק נכבד מדמי האתנן (התשלום) שהרוויחו הבנות. בנוסף, גנזדילוב השמיטה הכנסה מפעילות בתי הבושת בסכום של מיליוני שקלים תוך שהיא פועלת באופן שיטתי ועקבי להסתרת הכספים שהפיקה מבית הבושת.

בתום הדיון ציינו עו"ד שניהלו את התיק אלעד דיין וענבל גולדשטוף, מפרקליטות מחוז ת"א פלילי כי: " בתום ניהול משפט ממושך ומורכב הרשיע בית המשפט המחוזי בתל אביב את הנאשמת במלוא העבירות שיוחסו לה בכתב האישום. בית משפט קבע כי הנאשמת הפעילה אופרציה של הבאת נשים מחו"ל לצורך מתן שירותי מין בישראל, בתיווך סוכנות מחו"ל. עוד נקבע כי הנאשמת הפעילה שבעה בתי בושת באזור המרכז וחיה על רווחי הנשים, שנתנו שירותי מין במשמרות של 12 שעות ביממה. בנוסף לאלה, הורשעה הנאשמת בעבירות כלכליות חמורות של הלבנת הון והעלמת מיסים בסכומים של מיליוני ₪, בגין הכנסותיה מעבירות אלה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כאמור כבוד השופט לוי הרשיע את גנזדילוב בארבע עבירות של גרימה לאדם לעזוב את מדינתו לשם עיסוק בזנות, קשירת קשר לפשע, סרסרות, פרסום שירותי זנות של בגיר, הבאת אדם לידי זנות, החזקת מקום לשם זנות, השמטת מס בגובה של 3.94 מיליון ש"ח והלבנת הון אסורה.

אילוסטרציה. צילום: Pexels

20 תגובות

  1. Naif Amital הוא מגיע באופן אישי לבדוק את העניין לראות אם הן שוות את הכסף, יש לו עכשיו משכורת של שר אז הוא יכול להרשות לעצמו מטעמים שכאלה

  2. ככה זה שיוקר המחיה,עולה בשמים,אין הרבה ברירות,במקום להרוויח 5 אלף

  3. אבל היי לפחות שמרה שבת זה מכובד מאוד.

    יש נשים שמוכנים לתת ויש גברים שמוכנים לקחת אז היכן הבעיה ?…

  4. ככה זה, שופט גבר מפריע ליזמית להתפרנס.
    די לפטריארכיה! תנו לנשים לעבוד בזמות בלי הפרעה של גברים לבנים מבוגרים פריווילגיים.

  5. מקווה שתקבל מאסרי עולם פעמים לפחות …במדינה הזאת היא תקבל פרס לשבת לאכול ולישון בכלא ….ולעבוד שתעסיק את עצמה …

Back to top button