מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: רדפו אחריו והרגו אותו תוך התעלמות מתחנוניו – ונמלטו להעלים ראיות

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי מרכז, בשבתו כבית משפט לנוער, כתב אישום כנגד שלושה קטינים בגין מעורבותם בגרימת מותו של קטין אחר.

מכתב האישום שהגיש עורך הדין בן אסולין עולה כי אחד הקטינים ביצע את החלטתו ותכניתו לגרום למותו של המנוח ודקר אותו מספר דקירות לרבות דקירה קטלנית בחזה וגרם למותו. הנאשמים הנוספים ועוד קטין נוסף פעלו יחד איתו, ולכל הפחות היו אדישים לאפשרות גרימת המוות. לכן, כתב האישום מייחס לאחד הקטינים עבירה של רצח בנסיבות מחמירות לצד עבירות נוספות. לשני הקטינים הנוספים מיוחסות עבירות של המתה בנסיבות אחריות מופחתת ועבירות נוספות. כעולה מכתב האישום, הנאשמים פעלו באופן מתוחכם, מתוכנן, קפדני ונחוש טרם הרצח, במהלכו ואף אחריו. זאת, על רקע סכסוך בין המנוח לאחד הנאשמים.

בתחילת ינואר השנה, הגיעו הנאשמים למקום בו שהה המנוח, כשהם מצוידים בסכינים וגז פלפל וזאת במטרה לפגוש אותו ולהוציא את התכנית לפועל. המנוח שזיהה את הנאשמים נמלט מהמקום בריצה והנאשמים תקפו קטינים אחרים שהיו במקום, וגרמו להם לחבלות. הנאשמים לא הסתפקו בכך ובהזדמנות נוספת תכננו כיצד לפגוע במנוח פעם נוספת. לצורך כך, הצטיידו הנאשמים בסכינים, מסכות, כפפות חד פעמיות ובנזין. באותה הזדמנות, ניסיונו של המנוח לחמוק מהם לא צלח, והם רדפו אחריו עד שביצעו את המיוחס להם, תוך שהם מתעלמים מתחנוניו וזעקותיו לעזרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר ביצוע הרצח, נמלטו הנאשמים למקום מרוחק והציתו את בגדיהם. גם לאחר ביצוע הרצח, הנאשמים לא חדלו מפעילותם האלימה, וחברו יחד כשסחטו בכוח קטין אחר שחשדו בו שהוא משוחח עם אחרים על מעורבותם באירוע.

העבירות המיוחסות לקטינים:
לקטין אחד מיוחסות עבירות של רצח בכוונה לאחר תכנון בצוותא חדא, איומים, החזקת סכין, קשירת קשר לפשע, ניסיון לתקיפה הגורמת חבלה בנסיבות מחמירות בצוותא חדא, תקיפה הגורמת חבלה בנסיבות מחמירות בצוותא חדא, השמדת ראיה בצוותא חדא, סחיטה בכוח בצוותא חדא, סחיטה באיומים, איומים, החזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית.

לקטין שני מיוחסות עבירות של המתה בנסיבות של אחריות מופחתת, קשירת קשר לפשע, ניסיון לתקיפה הגורמת חבלה בנסיבות מחמירות בצוותא חדא, החזקת סכין, תקיפה הגורמת חבלה בנסיבות מחמירות בצוותא חדא, השמדת ראיה בצוותא חדא, סחיטה בכוח בצוותא חדא,

לקטין שלישי מיוחסות עבירות של המתה בנסיבות של אחריות מופחתת, קשירת קשר לפשע, ניסיון לתקיפה הגורמת חבלה בנסיבות מחמירות בצוותא חדא, החזקת סכין, תקיפה הגורמת חבלה בנסיבות מחמירות בצוותא חדא, השמדת ראיה בצוותא חדא, סחיטה בכוח בצוותא חדא, החזקת סכין בצוותא חדא.

עצורים - אזיקים - איראן
אילוסטרציה

18 תגובות

  1. מזעזע כואב הלב ..
    איזה עולם זה .
    פשוט רצח מתוך רוע נקודה

Back to top button