מבזקיםפוליטי / מדיני

השר בן גביר אירח ארגוני נשים וגברים לדיון מיוחד על חוק הצמיד האלקטרוני

השר בן גביר קיים הערב (רביעי) דיון מיוחד במשרדו על חוק הצמיד האלקטרוני בהשתתפות ארגוני נשים וגברים.

לצד ארגוני הנשים שהשתתפו בדיון, הייתה זו הפעם הראשונה שבדיון אצל שר לביטחון לאומי בעניין, השתתפו גם נציגים מארגוני הגברים וזאת לבקשתו המפורשת של השר, שביקש לשמוע את כל הגורמים הרלוונטיים. בדיון השתתפו נציגי הארגונים: רקמן, בת מלך, פורום מיכל סלה, נעמת, ויצ"ו, לצידכם, בוחרים במשפחה, עמותה לשיווין הורים ונציג הארגון "אבות גרושים".

עוד השתתפו בדיון גם נציגי משטרת ישראל ושירות בתי הסוהר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השר בן גביר אמר בדיון: "כל הארגונים שנמצאים כאן פועלים לשם שמיים ואני ביקשתי לזמן לכאן את כולכם. יש בינינו קונצנזוס שמי שפוגע באישה הוא חלאת אדם ויש בינינו קונצנזוס שאסור בתכלית האיסור שתהיה התעללות בגברים, ברגע שאישה מגישה על הגבר תלונת שווא. השאלה היא נקודת האיזון".

עוד אמר השר: "יש בוודאי עוד דברים שהמשטרה יכולה לעשות למניעת אלימות במשפחה, קיבלנו עוד תשעה מיליארד ש"ח תוספת ויש עוד הרבה דברים שבעזרת השם נוכל לעשות, בנוסף לחוק הזה".

המשרד לביטחון לאומי - איתמר בן גביר - ארגוני נשים - ארגוני גברים - שוטרים - דיון - ישיבה
צילום: תקשורת השר לביטחון לאומי

5 תגובות

  1. חשוב. מה עוד לא ידוע? ממשלה זה למעשים והלוואי שאחרי שנים של הזנחה נוראית בנושאיי האלימות בכלל ואלימות נגד נשים בנושאים יטופלו והאלימים יהיו בכלא.

  2. חשוב. מה עוד לא ידוע? ממשלה זה למעשים והלוואי שאחרי שנים של הזנחה נוראית בנושאיי האלימות בכלל ואלימות נגד נשים בנושאים יטופלו והאלימים יהיו בכלא.

  3. חשוב. מה עוד לא ידוע? ממשלה זה למעשים והלוואי שאחרי שנים של הזנחה נוראית בנושאיי האלימות בכלל ואלימות נגד נשים בנושאים יטופלו והאלימים יהיו בכלא.

  4. חשוב. מה עוד לא ידוע? ממשלה זה למעשים והלוואי שאחרי שנים של הזנחה נוראית בנושאיי האלימות בכלל ואלימות נגד נשים בנושאים יטופלו והאלימים יהיו בכלא.

  5. חשוב. מה עוד לא ידוע? ממשלה זה למעשים והלוואי שאחרי שנים של הזנחה נוראית בנושאיי האלימות בכלל ואלימות נגד נשים בנושאים יטופלו והאלימים יהיו בכלא.

Back to top button