מבזקיםפוליטי / מדיני

"אנחנו נמצאים בתקופה הנפיצה ביותר והמסוכנת ביותר ב- 20 השנים האחרונות"

הרמטכ״ל לשעבר, ח"כ גדי איזנקוט מהמחנה הממלכתי, השתתף היום (שישי) בכנס "המערכת הבטחונית בעידן של שינויים". במהלך הכנס נשא איזנקוט דברים ואמר כי אנו נמצאים בתקופה המסוכנת ביותר ב-20 שנים האחרונות. בנוסף, התייחס הרמטכ"ל לשעבר גם למורכבות ביהודה ושומרון ולמצב הכללי מאז הקמת הממשלה.

בפתח דבריו התייחס איזנקוט לאיראן ואמר: "אני מכיר את המקום המרכזי שנתניהו נתן בעבר לגרעין האירני, אני שואל את עצמי אם הוא מבין את מה שאני מבין. אנחנו נמצאים בתקופה הנפיצה ביותר והמסוכנת ביותר ב- 20 השנים האחרונות ואולי יותר. תוכנית הגרעין האירנית נמצאת במקום המתקדם ביותר, והרע ביותר מבחינתנו. קרובה ל-90% אחוז העשרה. הברית האסטרטגית שהתהוותה בשנה האחרונה בין אירן לרוסיה מבשרת רע."

בנוסף, התייחס הרמטכ"ל לשעבר ליהודה ושומרון ואמר: "נתניהו מכיר את המורכבות ביהודה ושומרון בעשרות השנים האחרונות. ההחלטה שלו על פיצול משרד הביטחון זו איוולת. הראשונים להיפגע יהיו המתיישבים וביטחון מדינת ישראל. השאלה היא מה סדר העדיפויות ומה דחוף לקדם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום, אמר: "כשאני מסתכל חודשיים אחורה על הספק הממשלה, הצליחה לערער בצורה משמעותית את המצב הביטחוני, את המצב הכלכלי, את המציאות החברתית והמעמד הבין לאומי. חברה חפצת חיים צריכה לשאול את עצמה מה סדר העדיפות שלה כדי שנוכל להמשיך ולהבטיח את ביטחון המדינה."

ארכיון. נתניהו ואיזנקוט. צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

5 תגובות

  1. תעצרו הכול !!
    לשבת לחשוב 2 מהלכים קדימה .אחרי המלחמה !!

  2. ככה זה שיש הפרעות רקע אין ולא יהיה לאוייב ממונט יותר טוב מעכשיו שנתיים הלכת חזרנו ל״בראשית ברא ה׳ את השמים ואת הארץ והארץ הייתה תוהו ובוהו ״

  3. ואתה עוד הייתה החייל מספר אחד של עם ישראל
    רק פחדן עלוב מדבר ככה 🤮🤮🤮
    עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה 💪🇮🇱💪

  4. נו אז תתעורר במקום להפגין ולקרוע את העם תפעל לאיחוד וחיזוק

Back to top button