חדשות הארץמבזקים

לפיד בפנייה לשוטרים והשוטרות: "מנעו הסלמה ועשו הכל כדי להימנע מאלימות"

ראש האופוזיציה ויו״ר יש עתיד יאיר לפיד, פנה הערב (שישי) לשוטרים ולשוטרות לקראת ההפגנות שיערכו מחר: "שוטרים ושוטרות יקרים, מגיני הארץ ושומריה, זכרו שהמפגינים אינם טרוריסטים ואינם אנרכיסטים, הם פטריוטים ישראלים, אוהבי המדינה, והם נמצאים שם מפני שהם מודאגים וכואבים ורוצים – בדיוק כמוכם – לשמור על ישראל חזקה, דמוקרטית וטובה לכל בניה. תנו להם להפגין, זוהי זכות יסוד וידעתם בעבר להכיל את ההפגנות ולא לפגוע באיש. שימרו על שלומם ועל זכויותיהם, מנעו הסלמה ועשו הכל כדי להימנע מאלימות."

עוד הוסיף לפיד, "המפגינים הם הילדים שלכם, האחים והאחיות שלכם, ההורים שלכם ולעתים סבא וסבתא שלכם. שימרו עליהם מכל משמר. שולח ברכת שבת שקטה לכל הכוחות הפרוסים בשטח. מודים ומעריכים את עבודתכם. שמרו על עצמכם, שמרו גם עלינו."

צילום: חדשות מבזק לייב

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

4 תגובות

  1. לפידון המסית והמחרחר ריב ומדון!
    מי שואל אותך?? מי אתה?
    איש אלים ופורע חוק! המשטרה עד עכשיו היתה מאוד, מאוד עדינה מול הפורעים! זה שאתה פונה לשוטרים באופן ישיר, אתה פועל באנרכיה מוחלטת ופוגע בשלטון החוק! במדינה מתוקנת ( היא בדרך לתיקון) הפרקליטות היו צריכים לזמן אותך למשרדי להב 433!

  2. אדון לפיד, תפסיק את ההסתה ועצור את ההפגנות.
    מאה עשרים פרופסורים חושבים שהרפורמה חייבת ביצוע.
    אתה חכם מהם?

  3. אוליי אתם תרגיעו את ההפגנות את החסימת כבישים ואותם אנשים שגברת שרה נתניהו הלכה למספרה וזרקו בצים וצעקו שם .זה לא דרך ודוגמה לעולם ולנו בארץ אך שזה ניראה

Back to top button