מבזקיםפוליטי / מדיני

"הוא לא התכוון": תגובת נתניהו לחרם האמריקני על שר האוצר

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הלילה (ראשון) לגינויים של בכירים מדיניים בארצות הברית על דבריו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ' שאמר כי "המדינה צריכה לשרוף את הכפר חווארה".

‏נתניהו אמר כי "חשוב ששר האוצר סמוטריץ׳ הבהיר שלא הייתה לו שום כוונה לפגיעה בחפים מפשע או לענישה קולקטיבית. " הוסיף, "אני מכיר את עמדותיו והן השתקפו בהבהרתו. אף אחד מאיתנו לא חף מטעויות, כולל לא דיפלומטים זרים."

נתניהו הבהיר כי "‏המדיניות של ישראל ברורה: להילחם בתקיפות בטרוריסטים ובתומכי טרור, להימנע מפגיעה בחפים מפשע ומענישה קולקטיבית."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כמו כן, רה"מ נתניהו מתח ביקורת על כך שאותם גורמים לא דרשו גינוי של הרשות הפלסטינית על רצח האחים בפיגוע הירי בחווארה, "עד לרגע זה הרש״פ לא גינתה את רצח שני האחים הנפלאים, יגל והלל יניב ז״ל, וצר לי שיש בקהילה הבינלאומית מי שמיהרו לגנות את ישראל אך עדיין לא דרשו גינוי נדרש זה מהרש״פ."

בנימין נתניהו - בצלאל סמוטריץ'
ארכיון. צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת

4 תגובות

  1. אלו דברים שאתה מצפה לשמוע מהורה על הילד הדביל בן ה8 שלו

  2. אף אחד לא מתכוון לכלום … ש ק ר נ י ם . התכוון גם התכוון . מהזה ילדים קטנים … עושים את מה שעושים …אין מחסומים לפה … אומרים סליחה לא התכוונו … לא הבנתם …..סילפתם … וסולחים ?????נזק עצום למדינה מפוליטיקאים מושחתים וקיצוניים . 😡

Back to top button