מבזקיםפוליטי / מדיני

הקמפיין החדש של מתנגדי הרפורמה: "חובה להתנגד"

מטה המאבק בהפיכה המשטרית עלה היום (ראשון) בקמפיין חדש תחת הכותרת: "חובה להתנגד לדיקטטורה".

הקמפיין עלה באתרים באינטרנט ובשלטי חוצות בפריסה ארצית.

בין הערים בהן עלה הקמפיין: תל אביב, חיפה, באר שבע, חדרה, ראשון לציון, נתניה, הרצליה ועוד. בקרוב יעלו שלטים גם באשדוד, עפולה קריית שמונה ועוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בקמפיין מופיעים שלטים תחת הכותרות: חובה להתנגד ל-: רדיפת להט"ב, לדיכוי נשים, לקרע בעם ולהרס ההיי-טק.

לקראת יום ההתנגדות לדיקטטורה אשר יתרחש ביום חמישי הקרוב בכל רחבי הארץ, קוראים במטה לראשי המפלגות שלא להיכנס להידברות "עד לגניזה מוחלטת של כל חוקי הדיקטטורה שהובאו ועצירת חקיקה חדשה".

ממטה המאבק נמסר: "כנגד תוכנית הממשלה להפוך את ישראל לדיקטטורה הנשלטת בידי קיצוניים, נקדם בשבועות הקרובים מספר מהלכים, בקצב הולך וגובר, אשר ימנעו מהממשלה לממש את תוכניתה לקדם בישראל הפיכה משטרית. לאף גורם אין את הזכות לקיים כל דיון על עתיד הדמוקרטיה הישראלית, עד אשר לא תהיה גניזה מוחלטת של כל החקיקה. אנו קוראים לכל אזרח ואזרחית לחשוב להצטרף להתנגדות כבר ביום חמישי הקרוב – יום ההתנגדות לדיקטטורה".

שלט חוצות - ההתנגדות למהפכה המשפטית
ללא קרדיט
שלט חוצות - ההתנגדות למהפכה המשפטית
ללא קרדיט
שלט חוצות - ההתנגדות למהפכה המשפטית
ללא קרדיט
שלט חוצות - ההתנגדות למהפכה המשפטית
ללא קרדיט
שלט חוצות - ההתנגדות למהפכה המשפטית
ללא קרדיט
שלט חוצות - ההתנגדות למהפכה המשפטית
ללא קרדיט

 

63 תגובות

  1. Khaya Dinsky מי רוצה להקשיב לך בכלל? הרעל אכן עובד שעות נוספות בראשך. מטורללת.

  2. Khaya Dinsky כן, ההכחשה יותר גרועה מהכל. אי רציונליות, ואי ראיית המציאות נכוחה, היא בעייה קשה מאד. מאחל לך רפואה שלמה.

  3. Avi Ghada אני לא ארד לרמה שלך לגבי רעל ופגיעה מוחית. רק שים לב שאתה מתבטא ככה. ואז אתה מצפה להקשבה??

  4. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  5. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  6. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  7. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  8. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  9. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  10. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  11. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  12. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  13. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  14. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  15. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  16. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  17. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  18. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  19. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  20. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  21. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  22. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  23. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  24. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  25. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  26. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  27. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  28. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  29. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  30. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  31. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  32. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  33. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  34. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  35. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  36. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  37. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  38. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  39. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  40. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  41. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  42. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  43. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  44. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  45. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  46. Khaya Dinsky לא. חלילה. נראה שהרעל שמזריקים לך למוח, עושה את פעולתו. מסכנה. תפסיקי לראות ערוצי תעמולה. תתאפסי על עצמך, כי מה שכתבת כבר חורג מההגיון ולא שפוי.

  47. מי שלא מוותר =ינצח
    מי שנחוש = ינצח
    מי שלא מתייאש = ינצח
    נלחמים על העתיד של הילדים שלנו

  48. מי שלא מוותר =ינצח
    מי שנחוש = ינצח
    מי שלא מתייאש = ינצח
    נלחמים על העתיד של הילדים שלנו

Back to top button