מבזקיםספורט

השר זוהר פנה בדחיפות למפכ"ל: "עלול להידרדר לאירוע אלים ומסוכן בין מחנות האוהדים"

בעקבות החשד להצתת מתחם האימונים של קבוצת הפועל תל אביב בכדורגל ולקראת המשחק הערב (ראשון), אומר שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, כי "לא נסבול אלימות בשום פנים ואופן ובכל צורה שהיא. במידה ואכן יתברר שמדובר בהצתה זהו מקרה חמור מאוד, ואני בטוח כי ידה הארוכה של המשטרה תגיע לעבריינים שביצעו את זה במהרה".

עוד מוסיף שר התרבות והספורט מיקי זוהר כי "משרד התרבות והספורט בראשותי חרט על דגלו להיאבק ולמגר את תופעת האלימות במגרשים ומחוצה להם ובימים אלה אנו מגבשים את התוכנית הלאומית למיגור האלימות בספורט".

השר זוהר קורא לאוהדים משני הצדדים במשחק הערב "לנהוג באיפוק ולקיים משחק הוגן, בטוח, מגשר ומאחד". קודם לכן, שוחח שר התרבות והספורט מיקי זוהר עם השר לביטחון פנים איתמר בן גביר, עם מפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי ועם ממ״ז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"על רקע שריפת מתחם האימונים חודורוב- מתחם האימונים של הפועל תל אביב והחשד להצתה בזדון, אני פונה אליך בשל החשש כי המשחק היום בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב באצטדיון טדי עלול להידרדר לאירוע אלים ומסוכן בין מחנות האוהדים", פנה השר זוהר למפכ"ל.

"אבקש מכבודו להיכנס לעובי הקורה ולוודא כי מגיעים הערב כוחות בהלימה לגודל האירוע שימנעו אירועים אלימים ויאכפו את החוק בהתאם לצורך", הוסיף שר התרבות והספורט מיקי זוהר בפנייתו למפכ"ל.

כאמור, שר התרבות והספורט מיקי זוהר יגיע הערב למשחק באצטדיון טדי יחד עם מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן, כדי לעקוב מקרוב אחרי השמירה על סדר המשחק וביטחון האוהדים והשחקנים.

ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

2 תגובות

  1. תמיד פקפקתי בקסם עד שממש נואשתי להחזיר את בעלי אחרי שהוא עזב אותי ואת 4 הילדים שלנו בשביל הקולגה שלה לעבודה ואיים עלי בגירושים. לא הייתה לי ברירה אלא לבקש עזרה והנה מצאתי את ד"ר קלינטון היליד וניסיתי את זה. בהיותי סקפטי מאוד הופתעתי לראות איך לחשים באמת עובדים ואני כל כך שמח שאני שלי ואני מאוד

    להמליץ ​​עליו. אם יש לך בעיה ואתה מחפש מטיל כישוף אמיתי ואמיתי כדי לפתור את הבעיה עבורך.
    נסה את ד"ר קלינטון היום, הוא יכול להיות התשובה לבעיה שלך. הנה איש הקשר שלו:

    https://www.facebook.com/Dr-Clinton-Solution-home-106742702090091/

  2. תמיד פקפקתי בקסם עד שממש נואשתי להחזיר את בעלי אחרי שהוא עזב אותי ואת 4 הילדים שלנו בשביל הקולגה שלה לעבודה ואיים עלי בגירושים. לא הייתה לי ברירה אלא לבקש עזרה והנה מצאתי את ד"ר קלינטון היליד וניסיתי את זה. בהיותי סקפטי מאוד הופתעתי לראות איך לחשים באמת עובדים ואני כל כך שמח שאני שלי ואני מאוד

    להמליץ ​​עליו. אם יש לך בעיה ואתה מחפש מטיל כישוף אמיתי ואמיתי כדי לפתור את הבעיה עבורך.
    נסה את ד"ר קלינטון היום, הוא יכול להיות התשובה לבעיה שלך. הנה איש הקשר שלו:

    https://www.facebook.com/Dr-Clinton-Solution-home-106742702090091/

Back to top button