חדשות הארץמבזקים

לזכר הלל ויגל: מאות בני נוער מהשומרון אספו 1,000 משלוחי מנות לחיילים

נוער היישוב הר ברכה, יחד עם מאות בני נוער מהשומרון ובסיוע מחלקת הנוער של המועצה האזורית שומרון, אספו 1,000 משלוחי מנות לחיילים בגזרת שומרון. המיזם התקיים לזכר חבריהם, האחים הלל ויגל יניב הי"ד, תושבי הר ברכה, שנרצחו בפיגוע בשבוע שעבר. הנוער יחד עם חברים של הלל ויגל וראש מועצת שומרון יוסי דגן העניקו את משלוחי המנות למח"ט שומרון אל"מ שמעון סיסו וחיילי החטיבה.

בשבוע שעבר רצחו מחבלים בפיגוע ירי שזעזע את המדינה, את האחים הלל ויגל לבית משפחת יניב, בזמן שאלו היו בדרכם לישיבות ההסדר בהם למדו: ישיבות ההסדר בקריית שמונה ובגבעת אולגה. הנוער ביישוב ביקש להנציח את זכרם, וכן להודות לחיילים שנכחו במקום בשעת הפיגוע ופועלים למען בטחון תושבי השומרון והארץ כולה מדי יום.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן: "הגענו לכאן בדיוק כשהסתיימה השבעה על הלל ויגל האהובים והיקרים, וכמו שהם תמיד הלכו יחד עם הנוער של הר ברכה והנוער של השומרון, לפרגן לחיילים ולחזק, כך גם אנחנו היום. תדע המח"ט שהנוער הנפלא הזה, אסף כספים, והערב יחלקו למעלה מאלף משלוחי מנות לחיילים שלנו כאן!"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הוסיף דגן: "אנחנו תמיד יחד, כמו במגילת אסתר, אם עם ישראל מאוחד שום דבר לא יוכל לעמוד בפנינו, ואנחנו, כל הנוער של השומרון והר ברכה, חוות גלעד, יצהר, איתמר, כולנו אוהבים את צה"ל. אוהבים אתכם ומצדיעים לכם"

מח"ט שומרון אל"מ שמעון סיסו הודה לבני הנוער ואמר: "יחד אנחנו מראים לכולם את העוצמה שלנו, את האהבה שלנו, ואני מאחל לכם חג פורים שמח, אוהב אותכם ותמשיכו ככה".

יוסי דגן - מח"ט שומרון
צילום: מועצה אזורית שומרון
צילום: מועצה אזורית שומרון

Back to top button