מבזקיםתאונות עבודה

טרגדיה באשקלון: פועל נלכד בתוך המכונה במפעל, מותו נקבע במקום

פועל בשנות ה-50 לחייו, נפצע לפני זמן קצר (שני) לאחר שנלכד במכונה במפעל באזור התעשייה הדרומי באשקלון. חובשים ופראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו במקום.

החובשים של מד"א עופר שוב ואליהו שוקרון סיפרו: "כשהגענו למפעל פועלים הובילו אותנו אל המכונה בה נלכד הפועל. לאחר פעולות חילוץ, ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא סבל מפציעות קשות והיה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום."

מכב"ה נמסר: "לוחמי אש והיחידה לחילוצים מיוחדים מתחנת אשקלון הוזנקו למקום ועם הגעתם זיהו כי מדובר במכונה תעשייתית גדולה מה שהצריך מציאת דרך גישה לביצוע פעולות חילוץ במהירות. לאחר היערכות מהירה של הלוחמים הלכוד חולץ מתוך המכונה והועבר לכוחות הרפואה ובמקום נקבע מותו של הפועל לאחר מאמצי החייאה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רב רשף חן בלפר מפקד המשמרת: "עם הגעתנו למקום חברנו לאנשי המקום על מנת שאלה יתנו לנו מידע לגביי סוג המכונה וניתוקה מפעולה טרם תחילת פעולות החילוץ. הלוחמים נעזרו בכלים מיוחדים לחילוץ ותוך מספר דקות חילצו את הלכוד ללא הכרה לכוחות הרפואה".

ליאור ועקנין חובש איחוד הצלה מסר: "לדברי העובדים במפעל – מדובר באחד העובדים שנלכד בתוך מכונה שטוחנת סלעים ואבנים. למרבה הצער נקבע מותו עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

שוטרים הגיעו לזירה וחוקרים את נסיבות התאונה, דיווח הועבר למשרד העבודה.

תאונת עבודה - מד"א לכיש
צילום: דוברות איחוד הצלה
תאונת עבודה - חילוץ - מפעל
צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל
תאונת עבודה - חילוץ - מפעל
צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל

Back to top button