מבזקיםספורט

מלך השערים בכל הזמנים של נבחרת ישראל בהודעה דרמטית: "צר לי"

כוכבה הגדול של נבחרת ישראל בכדורגל וגדול כובשי השערים במשחקיה בכל הזמנים, ערן זהבי, פרסם היום (שני) הודעה דרמטית לגבי עתידו. זהבי פרסם בחשבון האינסטגרם שלו פוסט ארוך בו הוא מפרט כי לאחר שיחה עם ראשי הנבחרת, הם לא הגיעו להסכמות והוא החליט לפרוש ממנה. הוא אף טען כי "דחקו אותו החוצה".

בתחילת הפוסט התייחס זהבי לשיחה וכתב: "אתמול בבוקר קיימתי שיחה עם ראשי נבחרת ישראל בנוגע לחזרה שלי למדים הלאומיים. הסכמתי לדרישותיהם לחלוק חדר עם שחקן נוסף בכל התכנסות של הנבחרת כשהבקשה היחידה שלי הייתה לישון לבד בלילה שלפני משחק במטרה להתכונן כהרגלי כבר שנים רבות במקצוענות שסיגלתי לי וזאת לטובתי ולטובת הנבחרת, לצערי שוב נעניתי בשלילה צורמת!"

"אני מאחל בהצלחה לנבחרת ולחברי שם. צר לי שדחקו אותי החוצה מנבחרת שהייתה עבורי הכל במשך כל כך הרבה שנים. ההמנון שמתנגן והקהל הנפלא שהתרגש איתי עם כל שער שכבשתי יחסרו לי מאוד. תודה ענקית על הזכות להתרגש ולרגש אתכם". חתם זהבי את הפוסט שכתב בחשבון האינסטגרם שלו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מאמן נבחרת ישראל, אלון חזן והמנהל המקצועי יוסי בניון הגיבו: "הבהרנו לאורך זמן ובכל דרך, כי אנחנו רוצים את ערן בנבחרת ישראל ללא אף תנאי מוקדם, בזכות היכולות שלו כשחקן וכמי שלאורך שנים תרם רבות לנבחרת ואף הפך לשיאן השערים. גורמים רבים עשו רבות במטרה להבטיח סוף אחר, כולל פגישה נוספת של המנהל המקצועי עם השחקן, אך ללא הועיל. לצערנו, ערן לא קיבל את ההחלטה המקצועית שלנו ועל כן הבהרנו לסוכנו רונן קצב כבר אתמול כי אפשרות זימונו לסגל לשני משחקי הפתיחה במוקדמות יורו 2024 אינה עוד על הפרק, זאת במטרה לאפשר לכלל הגורמים בנבחרת להתמקד רק בשני המשחקים הקרובים. אנחנו מאחלים לערן הצלחה ובטוחים שגם הוא מייחל להצלחת הנבחרת".

"נבחרת ישראל תתמקד החל מרגע זה אך ורק בהכנות המקצועיות לצמד המשחקים החשובים, בתקווה להעניק לכל אזרחי ואזרחיות מדינת ישראל רגעים של אחדות, גאווה ואושר. אנחנו בטוחים שיחד עם עשרות אלפי האוהדים בבלומפילד חם ותומך, יחד עם שחקנים נפלאים וצוות מסור, נתחיל ברגל ימין את הדרך שלנו ליורו 2024".

שחקן - כדורגל - מגרש - דשא
אילוסטרציה. צילום: pixabay

4 תגובות

  1. הכל בסדר 50 שנה לא הגענו לאף מקום גם איתו
    אולי בלי פוזות של כוכבים נצליח..

  2. מלך האכזבות בכל הזמנים…דיי כבר כל היום…ליבכות!

Back to top button