מבזקיםמשפטי/פלילי

רגע לפני המכירה: הבלשים תפסו שלושה חשודים ועשרות כוורות זיקוקין

בפעילות בלשי הנוער של מחוז ירושלים במשטרת ישראל היום (שני) בשעות הבוקר, נתפסו עשרות כוורות זיקוקין ברשותם של שלושה חשודים, ביניהם קטין, רגע לפני מכירתם במרכז העיר ירושלים.

החשודים הועברו לחקירה במשטרה בחשד להחזקתם וסחר בפריטים מסוכנים אלו ששימוש פוחז בהם או על ידי גורמים חסרי ניסיון ואחריות, עלול לגרום לסכנה ממשית לשלומו של הציבור ולעיתים אף לביטחונם של הסובבים.

פעילות זאת מצטרפת למספר רב של פעילות סיכולית המתקיימת מזה שבועות ארוכים ברחבי העיר ירושלים והסביבה על ידי יחידות משטרת מחוז ירושלים, במסגרתה נתפסו עד כה מאות כוורות זיקוקין, נפצים ופריטים מסוכנים נוספים, האסורים בחוק. נציין כי חלקם של פעילויות אלו התקיימו בשיתוף גורמי האכיפה במשרד הכלכלה האמונים בין היתר על נושא זה. לצד תפיסות רבות אלו, חקרה המשטרה את המעורבים הרבים וכנגדם החל פלילי בהתאם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במשטרה מסרו: "משטרת ישראל ומחוז ירושלים בפרט, נערכה בפעילות מקדימה לקראת חג פורים במהלכה בוצעו מגוון פעולות מניעה מעין אלו בכל הקשור ל"צעצועים מסוכנים", והשלימה בימים אלו את היערכותה לאירועי החג שיחלו בעיר ירושלים מיום שלישי הקרוב, תוך הגברת נוכחות באזורי בילוי ברחבי העיר."

"פריסת כוחות רבה זאת של שוטרים ולוחמי משמר הגבול, סדרנים ומאבטחים, נועדה בראש ובראשונה להקנות לכלל החוגגים את תחושת הביטחון, לצד מניעת אירועי אלימות ושמירת הסדר הציבורי כנדרש. בנוסף, תפעל המשטרה לשמירת מרקם חיים ברחבי העיר, סיוע והכוונת תנועה לצירים חלופיים בהתאמה לאירועים שיתקיימו במסגרת העירונית." הוסיפו.

כוורות זיקוקין
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button