סרטונים

ראש הממשלה נתניהו בהצהרה לתקשורת עם השר לביטחון לאומי בן גביר בפתח ביקורם בבה"ד מג"ב בבית חורון

ראש הממשלה בנימין נתניהו בהצהרה לתקשורת עם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, בפתח ביקורם בבה"ד מג"ב, בבית חורון:

"לוחמות ולוחמים, חג שמח לכולכם.

לוחמות ולוחמי משמר הגבול, אתם נמצאים בחוד החנית של הפעילות המבצעית – במעברים, במחסומים, בסיורים, בפעילות גלויה, בפעילות סמויה. פעם אחר פעם אתם בולמים בגופכם מחבלים רצחניים, אתם מבטיחים את ביטחונם של תושבי מדינת ישראל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אתם שומרים עלינו תמיד, גם בחג, ולצערי לעיתים אתם משלמים על כך בחייכם. אני מודה לכם מעומק הלב בשמי ובשמם של כל אזרחי ישראל. אני אוהב אתכם, אני מצדיע לכם.

בערב חג פורים, נזכור שבמשך אלפי שנים, העם היהודי היה כעלה נידף ברוח, כצאן מובל לטבח. השינוי הגדול ביותר בתולדות עמנו התחולל כשהחזרנו לעצמנו את היכולת להגן על עצמנו, בכוחות עצמנו. לשינוי הזה קוראים צבא הגנה לישראל וזרועות הביטחון של מדינת ישראל. יהודים, דרוזים, מוסלמים, נוצרים וצ'רקסים, מגינים יחד על המדינה שלנו.

צה"ל, משמר הגבול, משטרת ישראל, השב"כ והמוסד – משקפים את כל חלקי העם. פעם אחר פעם אנו הודפים את אויבינו, שומרים על מדינתנו, מביאים שלום עם שכנינו.

אני מכבד את כל חיילינו, בסדיר ובמילואים – בים, ביבשה ובאוויר. גם ברגעים אלה, אתם שומרים על המדינה שלנו.

כשאנו נלחמים בשדה הקרב ומסתכלים ימינה ושמאלה, איננו עושים זאת כדי לבדוק את הדעות הפוליטיות של אחינו ואחיותינו. אנו מסתכלים ימינה ושמאלה בידיעה שאנו מסתערים יחד, שכם אל שכם אל מול אויבינו כדי להבטיח את ביטחוננו ועתידנו. זהו היסוד הראשון והחשוב ביותר של הקיום שלנו בארצנו. הוא נשען על ההבנה העמוקה, שתהיינה אשר תהיינה המחלוקות בינינו, אנו תמיד מאוחדים מול מבקשי נפשנו.

כך היה בכל מלחמות ישראל, ללא קשר למאבקים ולחילוקי הדעות בינינו.

הסרבנות מאיימת על היסוד הקיומי הזה, ולכן אסור שיהיה לה מקום בשורותינו. החברה הישראלית תמיד הוקיעה את הסרבנות ותמיד קידשה את השירות המשותף בצה"ל ובזרועות הביטחון.

מעולם לא נתנו לסרבנות דריסת רגל בשום מצב ובשום מקום – לא בצבא הסדיר ולא בצבא המילואים, לא בכוחות הביטחון ולא בשום מקום אחר. לא היה לסרבנות מקום במלחמת השחרור, לא היה לה מקום בהסכמי אוסלו ובהתנתקות, אין מקום לסרבנות עכשיו, ואסור שיהיה לה מקום בעתיד.

במאבק ציבורי יש מקום למחאה, יש מקום לחילוקי דעות, להבעת דעות, אבל אין מקום לסרבנות. כי ברגע שאנו נותנים לה לגיטימיות, נגע הסרבנות יתפשט ויהפוך לשיטה – כל מי שההכרעה הדמוקרטית איננה נראית לו, או שהחלטה כזו או אחרת אינה לרוחו, יעשה דין לעצמו.

אני משוכנע שאנחנו נתגבר על הסרבנות ועל איומיה הפעם, אבל הזרעים שנזרעים כאן יכולים להצמיח גידולי פרא במחלוקות הבאות שתבואנה.

ולכן דווקא בחג פורים, אנחנו צריכים לזכור את עיקרון האחדות שהוא בסיס כוחנו. כשהמן הרשע, ביקש למצוא נקודת תורפה בעם היהודי, הוא אמר: "ישנו עם אחד מפוזר ומפורד". אבל בימים ההם, כמו בזמן הזה, קמנו כאיש אחד, התלכדנו, והשגנו ניצחון לדורות – כך נעשה גם הפעם.

אני מודה לכולכם על העמידה האיתנה, על הגבורה וההקרבה, על השירות המסור שלכם לעם ולמדינה.

חג פורים שמח".

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=t_r_-1vDsls?autoplay=1&w=600&h=420]

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

19 תגובות

  1. God bless Israel and god bless you all and the great PM Benjamin nataniyaho god bless you and protect you sir and long long long long long long long long long long life Israel shalom 💙 💙 💙 💙 💙 💙

  2. אלא שמדבים על סרבנות ומסיתים את העם זה נקרא בגידה במדינה הרשעים האלה זה ברק הולמרט וגנץ הצל יעלון חודאי ולפיד הבור ועוד כולם זקנים שלא הולכים למלואים אולי חברת קדישה תיקח אותם אן מה לעשות הקניאה הוציאה אותם מדעתם

  3. כל הכבוד לביבי ובן גביר ולכל ממשלת הימין. תצילו את המדינה שלנו מהר ודחוף בבקשה. תומכים בכם

Back to top button