בריאותמבזקים

הסוף לכאב? "הולכים קדימה- תרתי משמע"

לצערנו בעיות ברכיים, רגליים וגב הם חלק משגרת החיים של חלק לא מבוטל מאיתנו. בסופו של דבר כל אחד מאיתנו סובל או יסבול מבעיות שכאלה, כתוצאה מגיל מבוגר, מאמץ מרובה, פציעות ספורט, אימוני כושר שברי מאמץ וכדומה.

כיום, עם רפואה מתקדמת וטכנולוגיה פורצת דרך יש מגוון רחב של דרכים לשקם את הגוף מבעיות מסוג זה ולהחזיר את הגוף לתפקוד מירבי בהתאם למצב הרפואי. רון שניידר- פיזיותרפיסט המעניק שירותים במתחם הרפואי של הגליל- מדיקל טופ בראש פינה, לצד שורה של רופאים מומחים בתחומים שונים, בעל תואר ראשון ושני מאוניברסיטת חיפה בפיזיותרפיה (BPT) ובניהול מערכות בריאות (MHA). מומחה בתחום השיקום האורתופדי ושיקום ספורטאים מקצועיים, מטפל בין היתר בפציעות ספורט, דיקור מערבי, התאמת מדרסים איכותיים לתמיכת מנח כף הרגל, אלקטרותרפיה, דיקור יבש עם 16 שנות ניסיון בתחום ובעל התמחויות רבות: מציע פתרון יעיל וחדשני.

"הרפואה המתפתחת מעמידה בפנינו מגוון דרכים ליצור פתרונות שיקלו על מטופלים באופן משמעותי, אחת מהן היא מדרסי הims , מה שמיוחד בהם הוא האפשרות ליצור מדרסים בהתאמה אישית לכל אדם ואדם שיעניקו יציבות טובה יותר ויועילו בהפחתת פציעות וכאבי ברכיים מיותרים" מסביר שניידר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הליך התאמת המדרסים הוא פשוט ומדויק וזאת באמצעות שיטת האבחון המיוחדת שבאה לידי ביטוי בשימוש במכשיר מיוחד הכולל בתוכו נורות הקולטות את מנח כף הרגל האופיינית למטופל ומהי התמיכה הנדרשת במיוחד עבורו.

לדבריו של שניידר, "כמי ששנים בתחום האורתופדיה והפיזיותרפיה אני רואה בחדשנות הזו בשורה של ממש, פעמים רבות יוצא לי להתמודד עם מטופל המתקשה בשימוש היומיומי עם המדרסים וזה ללא ספק פתרון יעיל ואופטימלי עבור הבריאות שלו".

הפיזיותרפיסט רון שניידר מקבל מטופלים החל מגיל לידה ועד גיל הזהב, לצד רופאים רבים בתחומים שונים ומגוונים במרכז הרפואי הרב תחומי של הגליל- מדיקל טופ במתחם סנטר הגליל בראש פינה.

צילום: מדיקל טופ
נעליים - מדרסים - ספורט
אילוסטרציה. Image by Hans from Pixabay

Back to top button