חדשות הארץמבזקים

לא רק שמח ומבדח: הלילה העמוס של כוחות ההצלה בחגיגות חג הפורים

החל מאמש ועד לשעה 04:40 הבוקר (שלישי), החובשים והפאראמדיקים של של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו להמשך טיפול בבית החולים 52 בני אדם, לאחר שצרכו יתר אלכוהול. בנוסף טופלו עוד כ- 35 צעירים נערים ומבוגרים שלא נזקקו לפינוי.

אתמול משעות הערב והלילה צוותי מד"א הוזנקו ל – 8 אירועים של זריקת נפצים, מתוכם נער כבן 17 טופל ופונה לבית חולים קפלן במצב בינוני לאחר שנפצע מנפץ.

מארגון איחוד הצלה מסניף בית שמש נמסר כי "המתנדבים היו ערוכים מבעוד מועד בכל רחבי העיר עם אמבולנסים, רכבים פרטיים ואופנועים למתן סיוע ראשוני ומהיר. במשך שעות רבות עד השעות הקטנות של הלילה הוזעקו וטיפלו המתנדבים במקרים רבים בהם פציעות, מינוני יתר של אלכוהול ועוד.. סמוך לשעה 5 הבוקר מתנדבת ביחידת המיילדות של איחוד הצלה אליסון רוזנבאום הוזעקה לסייע בקבלת לידה בשכונת חפציבה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"הבוקר הספיקו המתנדבים לטפל בשתי קריאות חירום ברמת בית שמש ג' בהם מקרה אחד במהלך קריאת המגילה בתוך בית כנסת. גם במשך היום יהיו המתנדבים מסניף בית שמש, יחד עם מוקד 1221 של איחוד הצלה, ערוכים לתת מענה רפואי ראשוני במידת הצורך. נאחל לכולם המשך פורים שמח ובטוח." הוסיפו באיחוד הצלה.

החל מאמש ועד לשעה זו טופלו 218 מקרי חירום בבני ברק. מדובר במקרים של ילדים ונערים שנפצעו מפיצוץ נפצים. שיכורים שנזקקו לעזרה רפואית. תאונות דרכים קלות, פצועים מאלימות, וכוויות ממשחק בזיקוקים וכדו'.

צוותי הרפואה של איחוד הצלה סניף בני ברק בפיקודו של סגן ראש סניף איחוד הצלה בני ברק ישראל אלתר העניקו סיוע ראשוני לנפגעים שחלקם פונו באמבולנסים וניידת טיפול נמרץ של איחוד הצלה לבתי החולים מעייני הישועה, בלינסון, ושיבא-תל השומר.

אפי פלדמן ראש סניף איחוד הצלה בבני ברק מציין כי ההיערכות של צוותי הרפואה בבני ברק בשיתוף עם בית החולים מעייני הישועה נמשכת ומתוגברת עם 13 אמבולנסים וניידת טיפול נמרץ של איחוד הצלה – למתן מענה רפואי מהיר ומיידי במידת הצורך.

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה ממליצים למנוע מילדים ונערים משחק בחומרי נפץ למיניהם שגורמים מידי שנה לפציעות ואף לקטיעת אצבעות. כמו כן חשוב ומומלץ להשגיח על ילדים ופעוטות שלא יצעדו על הכבישים, עקב עליה דרסטית של תאונות קלות בתקופת פורים.

איחוד הצלה - זירת אירוע
צילום: איחוד הצלה סניף בית שמש
איחוד הצלה - זירת אירוע
צילום: איחוד הצלה סניף בית שמש
איחוד הצלה - זירת אירוע
צילום: איחוד הצלה סניף בית שמש
איחוד הצלה - זירת אירוע
צילום: איחוד הצלה סניף בית שמש

תגובה אחת

  1. תמשיכו לתת אפשרות למכור את הנפצים המיותרים האלה והורים ימשיכו לקנות והילדים להם יפגעו.

Back to top button