חדשות הארץמבזקים

הותר לפרסום: שני לוחמים נפצעו בפעילות כוחות הבטחון בג'נין, נתניהו הגיב

שני לוחמים נפצעו היום (שלישי) באורח בינוני וקל במהלך פעילותם של לוחמי צה"ל וכוחות הבטחון בג'נין, במהלכה חיסלו שבעה מחבלים. בין המחבלים שחוסלו, היה זה שביצע את הפיגוע האכזרי בו נרצחו הלל ויגל יניב ז"ל. כך הותר לפרסום לפני זמן קצר.

בעקבות הפעילות, השר לבטחון לאומי, איתמר בן גביר הורה על תגבור כוחות משטרת ישראל ברחבי הארץ. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הגיב לפני זמן קצר לפעילות הכוחות ושיבח את הלוחמים. בנוסף, התייחס נתניהו לסגירת המעגל מול המחבל הנתעב שביצע את הפיגוע בחווארה.

מדברי נתניהו על פעולת צה"ל וכוחות הבטחון: "לוחמי צה"ל, השב"כ והימ"מ חיסלו היום את המחבל המתועב שרצח בדם קר את שני האחים המקסימים הלל ויגל יניב ז"ל. לוחמינו האמיצים פעלו באופן כירורגי בלב מאורת המרצחים. אני משבח אותם ושולח איחולי החלמה לפצועים מקרב כוחותינו. כפי שאני חוזר ואומר, פעם אחר פעם: מי שיפגע בנו – דמו בראשו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנוסף, הגיב השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, לפעולת הימ"מ בג'נין: ״משבח את ימ״מ, משמר הגבול ואת כל חיילי צה״ל הגיבורים על חיסולו של המחבל המתועב מחווארה שרצח את הלל ויגל יניב הי״ד. אני מבקש לשלוח רפואה שלמה ללוחמים הגיבורים שנפצעו בפעולה. ידע כל מחבל שירים את ידו לפגוע ביהודים בארץ ישראל שדמו בראשו״.

צילום: עומר מירון, לע"מ. סאונד: בן פרץ, לע"מ
צילום: דוברות רמב"ם
בנימין נתניהו - זום - שיחת וידאו
ארכיון. צילום: קובי גדעון, לע"מ

Back to top button