חדשות הארץמבזקים

הנשיא אירח מקימי מיזם לקידום הבריאות בישראל: "אני ומיכל נצטרף רשמית"

נשיא המדינה, יצחק הרצוג, אירח היום (רביעי) את מקימי מיזם "פסיפס״. המיזם הינו פרויקט לאומי שהוקם בשנת 2018 בעקבות החלטת הממשלה, והוא משותף למשרדי הבריאות, האוצר, הביטחון והחינוך באמצעות הות"ת, "ישראל דיגיטלית" ורשות החדשנות. באירוע השתתפו מנכ״ל פסיפס פרופסור גבי ברבש, מנכ״ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, ונשיא אוניברסיטת בר-אילן פרופסור אריה צבן ומכובדים רבים נוספים.

מטרת המיזם היא להקים תשתית מידע לאומית למחקרי בריאות המשלבים מידע רפואי עם מידע גנטי והדמייתי. תשתית שתאפשר לחוקרים בתעשייה ובאקדמיה לחקור מחלות כמו סרטן או שבץ מוחי, ובזיהוי מוקדם לטפל בהן טוב יותר.

נשיא המדינה פתח את דבריו ואמר: ״אני שמח מאוד, יחד עם מיכל להשיק כאן היום באופן רשמי את המיזם הלאומי לקידום הבריאות בישראל- ״פסיפס״. זו דוגמה מאלפת לכמה עוצמה ניתן להשיג כאשר אנחנו משלבים זרועות, ונרתמים יחדיו לפעולה משותפת, למעננו, ולמען דורות העתיד. וכשזה המצב, כשהחדשנות הרפואית פורצת הדרך מתחברת לשיתוף הפעולה הנרחב שמחבר ארגונים ומוסדות; יחד עם ציבור ישראלי שמתנדב ותורם ביחד ומאפשר הקמת תשתית מידע רפואי לאומית ישראלית – כשכל אלה ביחד: מאפשרים את הצלחתו של המיזם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אני ומיכל נצטרף רשמית למיזם, אני מבקש להודות לכל משרדי הממשלה והשותפים, מתוך אמונה בו ובבשורה הגדולה שהוא מביא. למען בריאותו של הציבור הישראלי, למען עתידה של מערכת הבריאות, ולמען האנושות .הצלחתו של פסיפס – היא הצלחת כולנו, יישר כוח לכולכם.״ הוסיף.

יצחק הרצוג - מיכל הרצוג - מיזם פסיפס
צילום: קובי גדעון, לע"מ

Back to top button