מבזקיםמשפטי/פלילי

האם התקשרה למשטרה ודיווחה: אדם זר קיים שיחה מינית עם בתי הקטינה

במשטרת ישראל נפתחה חקירה בחשד למעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14, באמצעות מתקן בזק. וזאת לאחר שבתאריך 4.2, אור ליום שבת, התקבלה במוקד 100 של משטרת ישראל שיחה מאמה של קטינה, כבת 12, תושבת הדרום, ובה סיפרה כי אדם אותו אינו מכירה התקשר לטלפון הסלולרי של ביתה וקיים איתה שיחה בעלת אופי מיני באמצעות הרשת החברתית.

האם הזעיקה את השוטרים אשר פתחו בתחקור האירוע, אספו ממצאים ראשונים ונפתחה חקירה במחלק משפחה בתחנת באר שבע שבמהלכה נודעה זהותו של חשוד, תושב באר שבע כבן 27, והוא נעצר ביום 5.2.23.

עם התפתחות החקירה עלה כי מדובר בחשוד מתוחכם, שפועל בשיטתיות ובדפוס התנהגות עקבית תוך איתור קורבנות העבירה לפי תמונות פרופיל "וואטסאפ" של קטינים, כשהוא נכנס ומתחבר לקבוצות משותפות של קטינים ובהמשך היה יוצר קשר ישיר עמם, פוגע בפרטיותם ומטריד אותם מינית תוך ביצוע עבירות של עשה מגונה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת על ידי בית המשפט ובתום החקירה ובהתאם לממצאיה, הוארך מעצרו וזאת עד תאריך 9.3.23, לצד הגשת הצהרת תובע כנגדו. מחר (חמישי) יוגש נגד החשוד, על ידי פרקליטות מחוז דרום, בהתאם לתשתית הראייתית, כתב אישום ובקשת המשך מעצרו עד לתום ההליכים.

אילוסטרציה

Back to top button