מבזקיםפוליטי / מדיני

השר דיכטר בביקור בגליל: "אין מדינה בלי חקלאות, אין חקלאות בלי חקלאים!"

שר החקלאות חבר הכנסת אבי דיכטר ביקר היום (רביעי) לולנים בגליל העליון, על מנת לשמוע את הצרכים של הענף, והקשיים הרבים שעומדים לפתחם.

בביכור נכחו גם סגן השר משה אבוטבול, מנכ"ל המשרד מר אורן לביא, וכל בכירי משרד החקלאות, וראשי המועצות מר עמית סופר מרום הגליל, שמעון גואטה ממעלה יוסף, בני בן מובחר ממבואות החרמון, ומוטי אלקבץ מזכיר ארגון מגדלי עופות, דן סיידה מוותיקי חקלאי האזור וחקלאים רבים נוספים מהענף.

הסיור היה ביישובים: כרם בן זמרה, דלתון, אביבים, ודוב"ב. בסוף היום נערכה ישיבת סיכום באולם המועצה האזורית מרום הגליל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר החקלאות דיכטר מסר: "אין מדינה בלי חקלאות, אין חקלאות בלי חקלאים! ויתרנו גם היום על מסיבות הפורים לטובת ביקור עבודה בגליל העליון אצל הלולנים יצרני הביצים, המהווים 70% ממגדלי העופות להטלה בישראל. […] סיירנו אנשי המשרד […] אצל החקלאים העומדים מאחורי אחד ממרכיבי המזון החשובים ביותר לאנשים בישראל – הביצים. לולים חדשים עם טכנולוגיות מתקדמות, לצד לולים ישנים שישודרגו בשנים הקרובות, מקנים ביטחון מזון לישראל בתחום הקריטי הזה".

הוא הוסיף: "בדיון רציני שהתקיים עם ראשי המועצות, הדגשתי כי אל מול יישובי קו עימות כמו אלה שבגבול הלבנון, נדרשת השקעה מיוחדת של כלל משרדי הממשלה והחקלאות בתוכם. הנחיתי להקצות קשב ועזרה מיוחדים למגדלי מטילות שמתקשים להתאים את לוליהם לדרישות החדשות ולא להפקירם לגורלם. ביחד עם תושבי הצפון נשקֵם את היכולת לתת אספקה סדירה של ביצים, באיכות טובה ובמחיר הוגן. מחזירים את החיוך לחקלאים".

אבי דיכטר - משה אבוטבול - לולנים
צילום: דוברות משרד החקלאות
אבי דיכטר - משה אבוטבול - לולנים
צילום: דוברות משרד החקלאות

Back to top button