מבזקיםמשפטי/פלילי

פורים אלים: נערים שיכורים תקפו נהגי אוטובוס בירושלים

סדרה של מקרי תקיפות נהגים של קווי חברת סופרבוס אירעה בירושלים הערב (רביעי). נערים שיכורים יצאו מאירועי פורים, קיללו את הנהגים הערבים בקללות גזעניות, ירקו, זרקו על הנהגים בקבוקי מים, ניתצו זגוגיות וחסמו את תנועת האוטובוסים.

כתוצאה מההתפרעויות חוששים נהגים לצאת לקווים 72 ,71, 31, 62 בשכונות רמות, הר נוף, והתחנה המרכזית.

מחמוד אבו רג'ם, נהג בחברת סופרבוס, סיפר: "באמצע הנסיעה בקו 62, נכנסו נערים, התחילו לצעוק לי 'מוות לערבים' ו-'מחבל'. חלקם ירד למטה וחסם לי את התנועה. הרגשתי לבד ופחדתי שזה יגיע לאלימות. בדרך חזרה בקו ריק, פתחו לי נערים את הדלת בכוח והכריחו אותי להסיע אותם. אתה לא מתעסק איתם כי אתה יודיע שהמשטרה תפקיר אותך".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

איתי כהן, ראש מטה ירושלים בכוח לעובדים, מסר: " הכתובת על הקיר. כולם יודעים שפורים מועד לפורענות ושוב, אין שום פעילות הרתעה כנגד תוקפי הנהגים. מה עוד צריך לקרות בכדי שהמשטרה תתעשת ותגן על עובדי התחבורה הציבורית? אנחנו פונים לשרה רגב, את מכירה היטב את מצוקות הנהגים. הגיע העת לשוב כבעבר לפעול איתנו ביחד להכרה בנהגים כעובדי ציבור והענשת תוקפיהם בהתאם. נהגים לא יסכנו את חייהם ואת ביטחונם האישי ולא יצאו לקווים בלי הגנה מספקת".

אוטובוס - זכוכית מנופצת - שמשה - אלימות
ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

4 תגובות

  1. מחריד ונורא. חיבים מצלמות בתחבורה ציבורית לאיתור אלימים ולחקירות נכונות ומהירות במקרי אלימות. אלימות פלילית בשילוב אלימות לאומנית-דתית של נערים קיצוניים שתקפו נהג ערבי כי הוא ערבי.

  2. מחריד ונורא. חיבים מצלמות בתחבורה ציבורית לאיתור אלימים ולחקירות נכונות ומהירות במקרי אלימות. אלימות פלילית בשילוב אלימות לאומנית-דתית של נערים קיצוניים שתקפו נהג ערבי כי הוא ערבי.

Back to top button