כלכלהמבזקים

חברת קובוטה מיפן מרחיבה את פעילותה בישראל

חברת קובוטה היפנית מרחיבה את פעילות בישראל ונכנסת לשוק כלי צמ"ה קלים ובינונים לתשתיות. חברת קובוטה בחרה בקבוצת מכשירי תנועה שתייצג אותה בישראל וגם בתחום כלי צמ"ה קלים ובינוניים תשתיות .

בשלב ראשון תייבא "מכשירי תנועה" לישראל את כל טווח המיני מחפרים והמעמיסים האופניים של החברה: מיני מחפרים מ 0.8 ועד 9 טון, מעמיסים אופניים בינוניים של 4.5 ו 5.5 טון וכן מגוון רחב של כלים קטנים לשימושים שונים בתשתיות קלות וחקלאות. קובוטה נמנית מבין היצרנים הגדולים בעולם של מיני מחפרים, וכעת בוחרת בשוק הישראלי ככר מבחן ראשון למעמיסים האופניים הזעירים (בובקט) מחוץ לתחומי ארה"ב בה הם מיוצרים. בהמשך תתרחב הפעילות בישראל גם לשאר מוצרי קובוטה.

צבי נטע מנכ"ל קבוצת "מכשירי תנועה" : "החברה השקיעה כ- 2 מיליון ₪ במערך השיווק וניידות שירות למיני מחפרים והמעמיסים האופניים של קובוטה. שוק המיני מחפרים והמעמיסים האופנים בישראל מוערך בכ-1,000 כלים בשנה . נתח השוק של חברת קובוטה בתחום כלי צמה קלים באירופה הינו 26%, והצפי של תוך מספר שנים החברה תתפוס נתח שוק כזה גם בישראל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"קובוטה" הוקמה בשנת 1890 כמפעל יציקה בעיר אוסקה שביפן. לאורך השנים התפרסה לתחומי פעילות נוספים, כאשר תחומי הליבה של פעילותה היו ונשארו מנועים לשימושים שונים, טרקטורים לחקלאות וכן ציוד קל עד בינוני לתשתיות. "קובוטה" מייצאת בכל רחבי העולם, והיא נחשבת לאחת החברות המובילות בעולם באיכות מכשיריה ובאמינותם. היא יוצגה במהלך השנים על ידי חברות שונות בשוק הישראלי, בתעשייה ובחקלאות, והחל משנת 2014 היא מיוצגת על ידי "מכשירי תנועה" בתחום הטרקטורים החקלאיים וכעת גם בתחום הצמ"ה.

"קובוטה" מחפשת באופן קבוע מנועי גדילה להרחבת פעילותה ובשנה החולפת, בין היתר, השקיעה קובוטה העולמית בכמה מיזמים ישראלים בתחום החקלאות. כך, לדוגמה, היא משתפת פעולה עם חברת TEVEL המפתחת כלים וטכנולוגיה לקטיף פירות ע"י רחפנים, ועם חברת SEETREE המפתחת כלים וטכנולוגיה לאבחון מצב המטע ע"י רחפנים.

קאטשיוקו יוקאבה, צבי נטע. צילום מורג ביטן
קאטשיוקו יוקאבה, צבי נטע. צילום מורג ביטן
קאטשיוקו יוקאבה, צבי נטע. צילום מורג ביטן

Back to top button